خبرهای داغ:

برگزاری پنجمین یادواره شهدای هفت تپه استان سمنان/کلنگ زنی احداث یادمان

پنجمین یادواره ۳۷ شهید تدارکات تیپ ۱۲ قائم آل محمد (عج) استان سمنان در منطقه هفت تپه استان خوزستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۱۲۷۵۰
|
۲۵ دی ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از استان سمنان، پنجمین یادواره ۳۷ شهید تدارکات تیپ ۱۲ قائم آل محمد (عج) استان سمنان با حضور مسؤولین استان سمنان و خوزستان و خانواده شهدا و ایثارگران با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در منطقه هفت تپه شهرستان شوش دانیال برگزار شد.
در این مراسم که فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج)، معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان، فرماندار و بخشدار و فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شوش دانیال و فرماندهان نظامی و انتظامی استان خوزستان و خانواده شهدا و ایثارگران استان سمنان حضور داشتند، یاد و خاطره ۳۷ شهید تدارکات تیپ ۱۲ قائم آل محمد (عج) استان سمنان گرامی داشته شد.
حجت‌الاسلام غلامرضا قندهاری، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان در این مراسم از دست اندرکاران این برنامه تقدیر و بر تداوم راه شهدا تاکید کرد.
حجت‌الاسلام سید محمد میرعلی اکبری عضو ستاد سیره شهدا قم نیز به روایتگری از شهدای این منطقه پرداخت و از همه خواست مراقب باشند خون شهدا را پایمال نکنند.
علی اکبر نظری نیز به مدیحه سرایی پرداخت و در پایان آیین کلنگ زنی احداث یادمان شهدای هفت تپه با حضور مسؤولین به زمین زده شد.
لازم به ذکر است در ۲۵ دی ماه سال ۱۳۶۵ در بمباران آشپزخانه تیپ ۱۲ قائم آل محمد (عج) استان سمنان، ۳۷ نفر از آشپزان استان سمنان که حبیب بن مظاهر دفاع مقدس بودند آسمانی شدند که از آن جمله شهیدان محمدرضا صفا، احمد و محمود ولیان، رجبعلی آجودانی، محمد ابراهیمی، محمدحسن حلاجی، حسین حلاجی، محمدعلی اصغریان، محمداسماعیل نوری محمدآمارلونسب، عبدالله حسینی، رمضان حسینی و... برگزار شد./ع
ارسال نظرات
پر بیننده ها