خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
فرمانده دانشکده علوم و فنون زرهی سپاه:
فرمانده دانشکده علوم و فنون زرهی سپاه گفت: برای اینکه بتوانیم راه شهدا را ادامه دهیم باید به آن چیزی که شهدا بدان عامل بودند، پایبند باشیم و آن تداوم مسیر ولایت‌مداری است.
کد خبر: ۹۳۱۲۷۳۸
|
۲۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، سردار اسکندر دانشمندی، فرمانده دانشکده علوم و فنون زرهی سپاه در مراسم تشییع پیکر دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس در آرامستان بهشت احمدی شیراز ضمن گرامیداشت یاد شهدا به خصوص شهیدان سلیمانی و استوار گفت: شهدای ما، شهیدان راه حق طلبی و آزادی هستند.

وی با یادآوری اینکه این روزهای ما معطر به عطر شهدایی است که سال‌ها ملکوتیان به جای پدر و مادر و دوستان برای آن‌ها عزاداری می‌کردند که مادرش جایی منتظر و شهید در جایی دیگر قرار دارد، افزود: دو روز است که شهر ما معطر به عطر این لاله‌ها شده است و قطعاً به برکت وجود آنان، ما هم فیض می‌بریم.

دانشمندی بیان کرد: امام صادق(ع) فرمودند زیارت قبر مطهر پیامبر اعظم(ص)، زیارت قبور شهدا و مزار سیدالشهدا(ع) مانند حجی است که زیارت‌کننده به همراه رسول خدا(ص) به جا آورده باشد یعنی مقام شهید هم ردیف مقام پیامبر خدا(ص) است و اگر می‌خواهیم به این مقام نزدیک شود باید برای آن تلاش کنیم که تلاشش هم پر هزینه نیست و مربوط به قلب و فکرمان می‌شود.

فرمانده دانشکده علوم و فنون زرهی سپاه با بیان اینکه می‌توانیم با فکر و اندیشه خوب و قلب پاک به این مسیر و راه نزدیک شویم، گفت: باید تلاش کنیم تا زندگی دنیا ما را از حقیقت‌ها غافل نکند.

وی بیان کرد: برای اینکه بتوانیم راه شهدا را ادامه دهیم باید به آن چیزی که شهدا بدان عامل بودند، پایبند باشیم و آن تداوم مسیر ولایت‌مداری است؛ شهدا همواره از ولایت حمایت کرده و پشت سر رهبری و امام جامعه حرکت کردند و ما هم باید پشت سر ولایت حرکت کنیم و اگر غیر از این باشد، دچار بزرگ‌ترین خطر و انحراف خواهیم شد.

دانشمندی یادآور شد: گرچه باید برای رفع نیازهای دنیوی خود تلاش کنیم اما آیا این تلاش را می‌توانیم بر اساس تدابیر الهی و احکام دین و مراعات قوانین الهی انجام دهیم و این کار است که می‌تواند ما را به خیر و نیکی و زیبایی نزدیک کند.

فرمانده دانشکده علوم و فنون زرهی سپاه امروز حضور شهدا و برکت آن‌ها روشنی‌بخش و حیات‌بخش برای ماست اما آیا قدردان این نعمت هستیم، گفت: باید بدانیم توجه به خدا و سپاسگزاری نعمات الهی به خصوص نعمت وجود شهدا، کلید کار ماست و هر زمان که در زمین گیر می‌کنیم، شهیدان ما را یاد می‌کنند و با حضور خود در جامعه نورافشانی و معرفت‌افشانی می‌کنند.

منبع: ایکنا

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها