فرمانده سپاه ناحیه عمار مشهد ابراز کرد: مردم بسیجیان را در معیار مکتب حاج قاسم سلیمانی می‌دانند. اگر ما در این زمینه تلاش نکنیم و راه ایشان را ادامه ندهیم، نسبت به حاج قاسم جفا کردیم.
کد خبر: ۹۳۱۲۷۲۱
|
۲۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ سرهنگ پاسدار فرضعلی گرایلی در جمع بسیجیان حوزه ۴ سپاه ناحیه عمار مشهدگفت: امروز بسیج طلائیه دار فرهنگ حاج قاسم سلیمانی است. حاج قاسم سلیمانی خستگی ناپذیر بودند.

وی خاطر نشان کرد: برای اینکه زمینه ساز ظهور باشیم باید چهار چوب انقلاب و ولایت را حفظ کنیم. فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی را سر لوحه کار خود قرار دهیم.

فرمانده سپاه ناحیه عمار مشهد با بیان اینکه این مسئولیت خطیر به عهده بسیجیان است گفت: بسیج می‌تواند مردم را زیر چتر ولایت داشته باشد و خیر و دنیا و آخرت را در این حرکت نصیب خود کند.

وی بیان کرد: مردم باید پشت سر ولایت قدم بردارند. وقتی این اتفاق رقم بخورد امت موثر هستند.

گرایلی با توضیح این نکته که بسیج مولد مسجد و مسجد سنگر انقلاب است، تاکید کرد: این مولد باید قدم‌های گسترده‌ای بردارد تا زمینه آزادی قدس فراهم شود و نمازی به امامت رهبر انقلاب در مسجد الاقصی بگزاریم.

وی در پایان گفت: امروز ما جلوی چشمان خود یک الگویی داریم که از مردم است. ایشان راه و روشی را تنظیم کرد که تمام مدیران جامعه اسلامی بتوانند از این مسیر حرکت کنند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها