بسیج سازندگی در اجرای طرح‌های مختلف واکسیناسیون دام و طیور، سمپاشی دام و اماکن دامی به منظور مبارزه با بیماریهای انگلی دام و ضد عفونی جایگاههای نگهداری دام با دامپزشکی همکاری دارد.
کد خبر: ۹۳۱۲۷۱۵
|
۲۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۸

ورود بسیج سازندگی اردبیل به حوزه دامپزشکی با هدف امنیت غذایی مردم


به گزارش خبرگزاری بسیج اردبیل ،  سرهنگ عباس نوظهور شامگاه امروز در جلسه هم اندیشی و نشست مشترک با معاون  بسیج سازندگی در اردبیل اظهار داشت: بسیج سازندگی یک ساختار و تشکلی است که به لحاظ کارکرد خیلی گسترده است و خدمت رسانی مهمترین ویژگی این نهاد است که سبب شکوفایی اقتصادی می‌شود.

وی با بیان اینکه بسیج سازندگی از سالهای گذشته در راستای ارائه خدمات به روستائیان و دامداران منطقه و در اجرای طرح‌های مختلف واکسیناسیون دام و طیور، سمپاشی دام و اماکن دامی به منظور مبارزه با بیماری‌های انگلی دام و ضد عفونی  جایگاههای نگهداری دام با دامپزشکی همکاری کرده است، افزود موضوع امنیت غذایی در جامعه بسیار مهم است و همه باید در راستای آن تلاش کنیم.

معاون بسیج سازندگی استان اردبیل تصریح کرد: مجموعه بسیج سازندگی به عنوان سربازان ولایت در راستای تعامل و هم افزایی به منظور دستیابی به سلامت و امنیت غذایی جامعه آمادگی کامل دارند و در این راستا از هیچ تلاش و کوششی فروگذار نخواهند کرد.

وی بر ضرورت آموزش‌های لازم به بسیجیان با هماهنگی اداره کل دامپزشکی  تاکید کرد و افزود: ضرورت دارد قبل از اجرای طرحها به عوامل اجرایی این نهاد آموزشهای لازم داده شود تا خدمت رسانی به مردم بهتر و آسانتر انجام شود.

نوظهور بیان کرد: خدمت به روستائیان و دامداران  مخصوصا در مناطق محروم  و دور افتاده و صعب العبور جزء اولویت‌های بسیج سازندگی است و بدون شک تعامل سازنده این دو ارگان نقش مهمی در این راستا ایفا می‌کند.

در ادامه بهلول تکلوی مدیرکل دامپزشکی استان اردبیل  گفت: بسیج در بحث محرومیت‌زدایی، کمک‌های  مومنانه  و در دفاع از میهن اسلامی در طول هشت سال دفاع مقدس کارنامه بسیار درخشانی دارد و در کل عملکرد بسیج بر همگان  روشن و شفاف است.

وی با بیان اینکه بر ظرفیت بی بدیل بسیج واقفیم و معتقدیم که با تشکیل گروههای مشترک  و گسترش همکاریها  می توانیم به اهداف سازمانی که ارتقاء سلامت و بهداشت عمومی جامعه و حفظ و حراست از جمعیت دامی استان است  دست یابیم،  بیان کرد: باید در راستای خدمت رسانی به روستائیان و دامداران منطقه به عنوان متولیان تولید پروتئین حیوانی تلاش مضاعفی  انجام دهیم.

این مقام مسئول در دامپزشکی از تعامل این  دو نهاد و اثرات مثبت آن در اجرای طرح های مختلف دامپزشکی افزود خوشبختانه در بسیج نیرو های انقلابی، متعهد و مومن فعالیت دارند و باید این مهم را قدر بدانیم و سطح تعاملات و همکاریها را گسترش دهیم چراکه این همکاریها تاکنون ثمرات و برکات بسیاری داشته است.

ارسال نظرات