سعید زعفری هشجین
استمرار تامین مطمئن انرژی:
مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل گفت: مشترکین برق با کاهش حداقل دو درجه دمای منازل امکان استمرار تامین انرژی را فراهم کنند.
کد خبر: ۹۳۱۲۷۱۳
|
۲۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۴
 لزوم کاهش مصرف گاز و برق
 
به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل ، حسین قدیمی اظهار داشت: با توجه به قطعی‌های اخیر تنها با ده درصد کاهش مصرف گاز و برق، امکان استمرار تأمین مطمئن گاز و برق در کشور فراهم خواهد بود.

وی با بیان اینکه خاموشی‌های ایجاد شده قابل برنامه‌ریزی از قبل نبوده است، افزود: به دلیل افزایش مصرف برق و گاز در بخش خانگی و تجاری و محدودیت سوخت تحویلی به تعدادی از نیروگاه‌ها، خاموشی‌های پراکنده در برخی مناطق اعمال شده است.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل تصریح کرد: از مردم تقاضا داریم با کاهش حداقل ۱ تا ۲ درجه از دمای منازل و محل کار و مدیریت مصرف گاز و برق، امکان استمرار تأمین انرژی را برای همه هموطنان فراهم آورند.

قدیمی تصریح کرد:زنجیره تولید، انتقال فوق توزیع و توزیع برق، فرایندی است که شرکت‌های توزیع در پیشانی آن قرار دارند و هرگونه مشکل و عیب حادث شده در این مراحل در شرکت‌های توزیع برق نمایان می‌شود.

وی افزود: با توجه به اینکه امسال مصرف گاز ۳۰ درصد افزایش یافته است به همین دلیل سوخت نیروگاه‌ها با کمبود مواجه شده که انتظار داریم مردم در مصرف گاز و برق صرفه‌جویی لازم را داشته باشند و لامپ‌های اضافی را خاموش کنند تا شاهد خاموشی و قطعی برق نباشیم.
 
ارسال نظرات