فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: تمام ظرفیت‌ها و امکانات بسیج و سپاه برای تداوم رزمایش کمک مومنانه در استان اردبیل به‌کار گرفته شود.
کد خبر: ۹۳۱۲۷۱۰
|
۲۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۶

استفاده از همه امکانات بسیج و سپاه در تداوم رزمایش کمک مومنانه

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سردار جلیل بابازاده قانع در جلسه قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) که به‌صورت ویدئو کنفرانس با حضور فرماندهان نواحی و مسؤولان کمیته‌های رزمایش کمک مومنانه استان اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: از همه ظرفیت‌ها و امکانات بسیج و سپاه و مشارکت خیرین و اقشار مختلف مردم مومن و نوع‌دوست استان برای تداوم رزمایش کمک مومنانه در کمک به نیازمندان استفاده شود. 

وی افزود: برای تداوم مرحله سوم رزمایش کمک مومنانه توسط فرماندهان و مسؤولان کمیته‌های رزمایش، برنامه‌ریزی دقیق صورت گیرد و این رزمایش به‌صورت سازمان یافته در مدت ۳ ماه در کلیه نواحی استان تا ۲۵ فروردین سال ۱۴۰۰ تداوم می‌یابد.

دعوت از مردم برای مشارکت در رزمایش

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل تصریح کرد: از اقشار مختلف مردم خیر و نوع‌دوست استان برای مشارکت در رزمایش کمک مومنانه دعوت می‌شود تا همچنان با مشارکت مومنانه خود در کنار نیازمندان و خانواده‌های آسیب‌پذیر از کرونا باشند.

بابازاده استفاده از ظرفیت رسانه‌ها و فضای مجازی را در جلب مشارکت‌های مردمی مهم دانست و بیان کرد: از ظرفیت رسانه‌ها و فضای مجازی به شکل هنرمندانه برای جلب کمک‌های مردمی و انعکاس اقدامات با حفظ کرامت انسانی استفاده شود.

وی با قدردانی از مشارکت مردم خیر استان اردبیل گفت: رزمایش کمک مومنانه در لبیک به فرامین مقام معظم رهبری برای کمک به نیازمندان و خانواده‌های آسیب‌پذیر از ویروس منحوس کرونا اجرا می‌شود که در این رزمایش جلوه‌هایی از احسان و خدمت مومنانه در کمک به نیازمندان توسط مردم خیر، بسیجیان و جهادگران استان به نمایش گذاشته شده است.

اعلام روش‌های انجام کمک‌های مردمی

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل بیان کرد: مردم خیر استان می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره حساب ۳۸۱۰۳۵۱۱۵۰۱۸۱۸۱ یا شماره کارت ۶۲۷۳۸۱۷۰۱۰۰۳۹۱۲۵ به‌نام «جذب و هدایت کمک‌های مردمی» در نزد شعب بانک سپه(انصار سابق) در سراسر استان اردبیل پرداخت کنند.

بابازاده گفت: پایگاه‌های مقاومت بسیج، اقشار، رده‌ها و دفاتر بسیج سازندگی استان اردبیل نیز آماده جلب مشارکت‌های غیرنقدی مردم خیر و نوع‌دوست استان اردبیل هستند.

ارسال نظرات