سردار عبد اللهی:

توجه ویژه‌ای به مناطق حاشیه شهر و محروم داریم

معاون بهداشت، امداد، درمان و آموزش پزشکی سپاه پاسداران گفت: توجه ویژه‌ای به مناطق حاشیه شهر و محروم داریم، طب رزم نیز همیشه به عنوان یک اصل در اولویت اول ما است.
کد خبر: ۹۱۹۸۸۸۴
|
۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۷
به گزارش سرویس بسیج جامعه پزشکی خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ سردار احمد عبدالهی صبح امروز در چهارمین مجمع تخصصی بهداشت و درمان سپاه که در مرکز اقامتی آموزشی گلشن رضوی برگزار شد، اظهار کرد: در ۱۰ الی ۲۰ روز گذشته شاهد اتفاقاتی بودید که تنها گوشه‌ای از نقشه‌های دنیای استکبار بود.

معاون بهداشت، امداد، درمان و آموزش پزشکی سپاه پاسداران خاطرنشان کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ۴۰ سالگی خود را پشت سر گذاشته و از ابتدا نظام سلطه را زیر سوال برده و آن را به سمت افول کشانده است.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دانشگاه امام حسین (ع)، بیان کرد: دشمن سه برنامه کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت را به فرماندهی آمریکا برای نابودی نظام جمهوری اسلامی دارد.

سردار عبدالهی افزود: هدف کوتاه مدت دشمن از بین بردن امنیت ما است، فتنه بنزین و وقایع آبان ماه طراحی و نقشه دشمن برای نابودی و برهم زدن امنیت در کشور بود.

معاون بهداشت، امداد، درمان و آموزش پزشکی سپاه پاسداران با بیان اینکه هدف دشمن ابتدا انتخابات مجلس در اسفندماه سال جاری بود، ابراز کرد: نقطه ضعف دولت این بود که زمینه را برای شورش دشمنی فراهم کرد که قصد داشت این نظام مقدس را به چالش بکشد و با یک قتل عام وسیع آن را سرنگون کند.

وی متذکر شد: خوشبختانه با درایت و حضور به موقع مقام معظم رهبری و حمایت از سران سه قوه توطئه‌های دشمن نقش بر آب شد.

سردار عبدالهی با بیان اینکه نقشه میان مدت دشمن اقتصاد کشور است، تصریح کرد: آمریکا رسماً در بحث دارو نیز ما را تحریم کرده‌است، باید حواسمان باشد، طرح‌ها و نقشه‌های کوتاه مدت، بلند مدت و میان مدت را به شیوه‌های مختلف خنثی کنیم.

معاون بهداشت، امداد، درمان و آموزش پزشکی سپاه پاسداران با تأکید بر این مطلب که نقشه بلند مدت دشمن نابودی اصل نظام است، عنوان کرد: دشمن در ابتدا می‌گفت: نظام جمهوری اسلامی ۶ ماه بیشتر دوام نمی‌آورد در حالی که ۴۰ سالگی خود را پشت سر گذاشته است و این نظام به دست صاحب اصلی خود حضرت حجت سپرده می‌شود.

وی یادآور شد: هدف از برگزاری این همایش تدوین برنامه‌های تخصصی بهداشت و درمان سپاه در راستای فرمان هشت ماده مقام معظم رهبری است که به عنوان یک تکلیف در سپاه بر عهده داریم و بر اساس آن روند حرکتی خود را استوار سازیم.

سردار عبدالهی ادامه داد: توجه ویژه‌ای به مناطق حاشیه شهر و محروم داریم، طب رزم نیز همیشه به عنوان یک اصل در اولویت اول ما است.

معاون بهداشت، امداد، درمان و آموزش پزشکی سپاه پاسداران تصریح کرد: بالندگی در طب رزم را با همفکری، تجهیز و آموزش‌های مورد نیاز به نیرو‌ها به جهت آمادگی در شرایط بحران تقویت می‌کنیم.

وی افزود: در این همایش دو روزه معاونان بهداشت و درمان نیرو‌ها و سپاه‌های استانی حضور دارند.


ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار