دبیر ستاد پیگیری بیانیه گام دوم دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری:

بصیرت آحاد مردم نسبت به مسائل مختلف زمینه ساز تحقق بیانیه گام دوم انقلاب است

معاون وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اهمیت نقش دانایی در تصمیم گیری و انتخاب ها گفت: بصیرت آحاد مردم نسبت به مسائل مختلف زمینه ساز تحقق مجلسی برمبنای بیانیه گام دوم انقلاب است.
کد خبر: ۹۱۹۸۸۱۵
|
۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، حجت الاسلام ذوعلم با حضور در آئین پیش از خطبه های نماز جمعه در مصلی نماز جمعه کرج برگزار شد، گفت: حکمت و دانایی به عنوان یکی از اصول و نعمت هایی است که خداوند در نهاد بشر قرار داده است.

 بصیرت آحاد مردم نسبت به مسائل مختلف زمینه ساز تحقق بیانیه گام دوم انقلاب است

دبیر ستاد پیگیری بیانیه گام دوم دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری افزود: دانایی عملی و علمی به معنای پرداختن به مسائل، علل، تفکر در مسائل اجتماعی، آموزشی و سیاسی از آموزه های اصلی آموزش و پرورش است که در هفته پیوند حوزه و دانشگاه به آن توجه داده می شود.

معاون وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اهمیت نقش دانایی در تصمیم گیری و انتخاب ها گفت: بصیرت آحاد مردم نسبت به مسائل مختلف زمینه ساز تحقق مجلسی برمبنای بیانیه گام دوم انقلاب است.

وی با بیان اهمیت جایگاه ولی فقیه در نظام اسلامی و ضرورت توجه به بیانیه گام دوم انقلاب توضیح داد: سراسر بیانیه گام دوم انقلاب توجه دادن و اندیشیدن به فردای جامعه با محوریت جوانان است.

حجت الاسلام ذوعلم توضیح داد: رشد و پیشرفت جامعه بدون حکمت، بدون آگاهی و یک خرد جمعی آگاهانه در قالب حوزه و دانشگاه محقق نمی شود به همین منظور امروزه اقتصاد دانش بنیان به عنوان یک اصل مورد توجه است.

به گفته معاون وزیر آموزش و پرورش بحث بصیرت اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و انتقادی یعنی نوجوان ما به یک شناخت و معرفتی برسد که اهل تشخیص شده باشد و بداند که کدام مسیر به نفع او است و چه انتخابی را باید مورد نظر و توجه قرار دهد.

وی توضیح داد: تا زمانی که در مواضع حق قرار داریم جامعه در معرض توطئه ها قرار دارد و آنچه می تواند جامعه را در برابر این هجمه ها حفظ کند این است که تمامی افراد و آحاد جامعه مجهز به آگاهی سیاسی و بصیریت باشند.

معاون وزیر آموزش و پرورش افزود: ترسیم خطوط و مشخصات انتخابات برای مردم در پای صندوق های رأی به واسطه بصیرت افزایی جوانان برای آحاد مردم جامعه نسبت به ارزش ها و دستاوردهای شهیدان که برمبنای ایمان حقیقی است محقق می شود.

حجت الاسلام ذوعلم تصریح کرد: تعبیر رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی این است که یک فرد عدالت گرا و  عدالت خواه در قانون گذاری در مجلس شورای اسلامی راه پیدا کند و منافع و عزت ملی را مورد نظر قرار دهد.

دبیر ستاد پیگیری بیانیه گام دوم دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری توضیح داد: شجاعت حضور در میدان و انقلابی بودن، مردمی بودن از صفات و شاخصه های نماینده ای است که شایسته حضور در مجلس تراز بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها