خبرهای داغ:
جلسه هم افزایی و ایجاد ادبیات مشترک بین هلال احمر و اورژانس استان جهت افزایش بهره وری در ارائه خدمات امداد و نجات برگزار شد
کد خبر: ۹۱۹۸۸۱۱
|
۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، جلسه هم افزایی و ایجاد ادبیات مشترک بین هلال احمر و اورژانس استان جهت افزایش بهره وری در ارائه خدمات امداد و نجات به حادثه دیدگان ناشی از حوادث و سوانح صبح روز پنج شنبه با حضور معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر و معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی استان به همراه مسئولین امداد شعب هلال احمر، مسئولین اورژانس شهرستانها، اپراتورهای مرکز دیسپچ اورژانس و eoc هلال احمر و مسئولین شیفت اورژانس مرکز استان در جمعیت هلال احمر برگزار شد.

حکمت اله هاشمی معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قزوین در رابطه با این جلسه اظهار کرد: در این جلسه زمینه های مختلف هم افزایی فعالیت های دو ارگان مورد بررسی قرار گرفت و در خصوص سناریوهای مختلف حوادث و سوانح تحلیل هایی توسط عوامل اورژانس و هلال احمر صورت پذیرفت.

وی در ادامه افزود؛ با استفاده از تحلیل علمی حوادث توسط کارشناسان می توانیم به یک ادبیات مشترک در حوادث و سوانح دست یابیم که قطعا این ادبیات می تواند منجر به کاهش آسیب پذیری مصدومان در حوادث و سوانح و خدمت رسانی بهتر و موثرتر شود.

هاشمی در پایان خاطر نشان کرد: امیدواریم با نگاه هایی که در دو سازمان وجود دارد و هر دو سازمان هم از ارگان های پاسخگو در حوادث هستند بتوانیم خدمات با کیفیت بهتر و مثمر ثمرتری را به هم وطنان عزیز ارائه نماییم.

احمد قاسمی معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان نیز در حاشیه این جلسه عنوان کرد: نشست مشترک دو سازمان امدادی که در حوادث و سوانح به بیماران و مصدومان کمک می کنند در راستای هم افزایی بیشتر در رفع مشکلات و ارائه راهکارهای بهتر برگزار شد.

وی افزود: در جهت رفع این مشکلات و موانع بین دو سازمان و اجرای راهکارهای این نشست تفاهم نامه ای مشترک در آینده منعقد خواهد شد که قطعاً نتیجه و پیامد خوبی برای خدمت رسانی به هم وطنان عزیز خواهد داشت و در سلامت جامعه نقش آفرین است.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان در پایان ضمن ابراز امیدواری بیان داشت؛ انشالله با توجه به منابع انسانی و امکانات خوبی که هلال احمر استان در اختیار دارد، در کنار منابع و امکانات اورژانس بتوانیم گامهای موثری در جهت هم افزایی و ارائه خدمات به هم وطنان عزیز برداریم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها