۱۴ پروژه عمرانی، خدماتی و اشتغالزایی با صرف ۹ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال اعتبار با حضور سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در شهرستان ری به بهره‌برداری رسید.
کد خبر: ۹۱۹۸۷۲۳
|
۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۱

به گزارش سپاه تهران خبرگزاری بسیج، فرمانده سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران در این مراسم با بیان اینکه هدف اصلی از اجرای این ۱۴ طرح ریشه کنی فقر و کاهش آمار بیکاری جوانان منطقه است، اظهار داشت: ۱۰ کارگاه اشتغالزایی در قالب مشاغل زودبازده از جمله قالی بافی و مشاغل خانگی با اعتبار ۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال و اشتغالزایی ۱۰۰ نفر مستقیم و غیر مسقیم مورد بهره برداری قرار گرفت.

سردار حسن حسن‌زاده ادامه داد: همچنین چهار کارگاه اشتغالزایی از جمله گوهر تراشی، عروسک سازی، پوشاک و قالی بافی با اعتبار یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال در شهرک گلستان شهرری به بهره برداری رسید.

وی یادآور شد: احداث سالن چند منظوره ورزشی با مساحت ۳۰۰ متر مربع و اعتبار ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از محل خیرین و اعتبارات سپاه از دیگر طرح‌های مورد بهره برداری قرار گرفته در شهرری است.

وی با بیان اینکه امروز ساختمان نیمه کاره مسجد حضرت عبدالعظیم(ع) شهرک گلستان نیز تکمیل و به بهره برداری رسید، افزود: مرکز نیکو کاری سید الکریم(ع) با هدف تامین وام کم بهره، تهیه پک غذایی و بسته حمایتی در زیر بنای ۳۰ متر مربع و اعتبار ۴۰۰ میلیون ریال طرح دیگری بود که در راستای کمک به اقشار کم برخوردار جنوب تهران مورد بهره برداری قرار گرفت.

 حسن‌زاده خاطرنشان کرد: مرکز گروه جهادی پزشکی با اعتباری بالغ بر ۷۰۰ میلیون ریال برای خدمات رسانی مطلوب به ساکنان شهرک گلستان توسط سپاه سیدالشهدا(ع) ایجاد شده است که سه روز در هفته به صورت رایگان در خدمت مردم خواهد بود.

ارسال نظرات