جانشین فرمانده سپاه ناحیه حر مشهد در مراسم تودیع و معارفه حوزه حضرت رقیه(س):
جانشین فرمانده سپاه ناحیه حر مشهد اظهار کرد: علت اصلی حاشیه نشینی؛ فقر و نبود عدالت اجتماعی است که فرماندهان پایگاه وحوزه با در نظر گرفتن مشکلات و مطالبه گری می توانند آن را به گوش مسئولان برسانند.
کد خبر: ۹۱۹۸۷۱۳
|
۲۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ طی مراسمی با حضور جانشین فرمانده سپاه ناحیه حر مشهد و فرماندهان پایگاه‌های تابع حوزه حضرت رقیه (س) و اعضای شورای حوزه؛ مراسم تودیع و معارفه فرمانده جدید برگزار شد.

در این مراسم مکاری؛ جانشین فرمانده سپاه ناحیه حر مشهد اظهار کرد: ما باید در بسیج شناخت ونقشه راه داشته باشیم تا بتوانیم کار‌ها را بهتر انجام دهیم و این به فرمانده بستگی دارد که چه موضوعی را در اولویت قرار دهد و با چه روش‌هایی مطالبه گری کند.

وی افزود: بهترین ابزار مطالبه گری و رساندن مطالبات به گوش مسئولان در هر نهادی فضای مجازیست که در دسترس است و می‌توان از این طریق افکار عمومی را مطلع کرد.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه حر مشهد بیان داشت: علت اصلی حاشیه نشینی؛ فقر و نبود عدالت اجتماعی است که فرماندهان پایگاه وحوزه با در نظر گرفتن مشکلات و مطالبه گری می‌توانند آن را به گوش مسئولان برسانند.

مکاری گفت: اگر ما بتوانیم مشارکت اجتماعی را باخود همراه کنیم؛ می‌توانیم مشکلات محله و منطقه را حل کنیم، چون از همه قشر در محله حضور دارند.

وی در پایان گفت: با نزدیک شدن به زمان انتخابات باید خیلی توجه کنیم و شاخصه‌های مهم، شرایط و عملکرد فرد را در نظر بگیریم تا فردی اصلح وارد مجلس شود که اگر اینطور نباشد با مشکل مواجه می‌شویم. باید کسانی را به مجلس بفرستیم که صدای مردم باشند و بهترین نیرو نیروی جوان و کارآمد و انقلابی است که ولایت مدار باشد.

در پایان از فرمانده سابق حوزه تقدیر و حکم آبادی بعنوان فرمانده جدید حوزه معرفی شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها