خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی:

باید برای توزیع عادلانه امکانات در کشور اهتمام شود

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: باید برای توزیع عادلانه و درست امکانات در کشورمان به صورت جدی تلاش شود.
کد خبر: ۹۱۹۸۷۰۸
|
۲۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، حجت الاسلام سید مهدی قریشی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه ارومیه، اظهار کرد: توزیع عادلانه امکانات باید به صورت جدی مورد توجه قرار گیرد چرا که هر روشی غیر از این، زیبنده حکومت اسلامی نیست.

وی با اشاره به اینکه ثبت نام کاندیداهای مجلس شورای اسلامی را پشت‌سر گذاشته‌ایم، افزود: باید مردم از هم اکنون با هوشیاری، افراد شایسته را برای انتخاب در روز دوم اسفند شناسایی کنند، زیرا حضور افراد اصلح در مجلس شورای اسلامی، کشور را به سمت اعتلا سوق می دهند.

وی اضافه کرد: افراد ثبت‌نام کننده اگر تشخیص بدهند که موقعیت برای حضور آنها مناسب نیست، جرات داشته و صحنه را ترک کنند.

وی با اشاره به لزوم توزیع عادلانه امکانات در نقاط مختلف کشور و آذربایجان غربی، بیان کرد: رعایت نکردن این اصل مهم، زیبنده مسوولان و  کشور اسلامی نیست.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی همچنین بر ضرورت توزیع مناسب امکانات در ارومیه تاکید کرد و بیان داشت: در این صورت می‌توان به آرمان‌ها و منویات رهبر معظم انقلاب به صورت جدی جامع عمل پوشاند و اهداف بنیانگذار کبیر انقلاب را محقق ساخت.

قریشی با گرامیداشت روز وحدت حوزه و دانشگاه، ادامه داد: باید این دو نهاد علمی و موثر در کنار هم در مسیر تحقق اهداف انقلاب اسلامی حرکت کنند؛ در اجرای بیانیه گام دوم انقلاب، اساتید حوزه و دانشگاه بیشترین اثر را داشته و باید میدان‌دار باشند.

انتهای پیام

ارسال نظرات