خبرهای داغ:
امام جمعه تبریز با بیان اینکه جمهوری اسلامی مرکب انضمامی نیست گفت: در جمهوری اسلامی این طور نیست که یک نفر طرفدار جمهوری و کسی دیگر طرفدار اسلام باشد بلکه جمهوری اسلامی متکی به آرای مردم است.
کد خبر: ۹۱۹۸۷۰۲
|
۲۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام سیدمحمدعلی آل هاشم در خطبه های نمازجمعه این هفته تبریز افزود: در جمهوری اسلامی رضایت مردم از حاکمیت مانع نفوذ دشمن است که همان حفظ نظام اسلامی است.
وی مردم سالاری دینی را در نظام اسلامی الگوی جهانی عنوان کرد و گفت: از ابتدای انقلاب تاکنون هر کاری را که به مردم سپرده ایم آن کار خوب پیش رفته است و جایی که کار منحصراً در دست مسئولان بوده یا نتیجه نداشته و یا نتیجه آن مطلوب نبوده است.

حجت الاسلام آل هاشم با طرح تذکر انتخاباتی این هفته اظهارداشت: کاندیداهای که از سوی شورای نگهبان تایید شود افراد محترمی هستند که میتوانند برای کسب آرای مردم تبلیغات داشته باشند اما در این بین باید تقوای انتخاباتی را رعایت کنند و نباید جای معرفی خود دیگران را تخریب کنند.
امام جمعه تبریز با بیان اینکه با داشتن عکس هر کس با بنده دلیل تایید ایشان از جانب من نیست از کاندیداهای مجلس شورای اسلامی خواست: به هیچ عنوان از عکس هایی که با امام جمعه تبریز دارند برای امر تبلیغات مجلس شورای اسلامی استفاده نکنند.
حجت الاسلام آل هاشم از مردم هم خواست از بین کاندیداهایی که توسط شورای نگهبان قانون اساسی تایید میشود افراد اصلح و کسانی که به نظام اسلامی و منویات مقام معظم رهبری معتقد هستند را به بهارستان بفرستند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با اشاره به نظام بودجه بندی معیوب و نامتوازن کشور و نامه رهبر معظم انقلاب در خصوص ضرورت اصلاح ساختار بودجه به دولت گفت:کلیات بودجه سال ۹۹ تفاوتهایی با بودجه‌های پیشین دارد که مهمترین آن در امان ماندن بودجه از نوسانات احتمالی نفت است.
حجت الاسلام آل هاشم اضافه کرد: بودجه سال ۹۹ در بخش درآمد با چالش های روبروست که نمی توان از کنار آن راحت رد شد و این مهم ضرورت بهبود وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم اقشار ضعیف و آسیب پذیر جامعه است.
خطیب نماز جمعه تبریز با بیان اینکه هر چند دولت من در این خصوص بارها سخن گفته اند اما نمی توان با افزایش یارانه در قدرت خرید مردم تغییری ایجاد کرد بلکه باید سیاست‌های ضد تورمی در بودجه گنجانده شود تا در راستای افزایش قدرت خرید مردم گامی اساسی برداشته شود.
حجت الاسلام آل هاشم با انتقاد از افزایش قیمت کالاهای اساسی مردم گفت: بنا به وعده مسئولان قرار بود بعد از افزایش قیمت بنزین شاهد افزایش قیمت کالاهای اساسی نباشیم اما گرانی بیداد می کند.

ارسال نظرات