خبرهای داغ:

اجرای طرح زمستانی پلیس در استان

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به اجرای طرح زمستانی پلیس در این استان خبرداد.
کد خبر: ۹۱۹۸۶۸۷
|
۲۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۷

به گزارش  خبر گزاری بسیج از کرمانشاه : سردار علی اکبر جاویدان  در رزمایش طرح زمستانی پلیس اظهار داشت: در حوزه ترافیک در استان تعامل خوبی وجود دارد و در تمام صحنه ها هلال احمر، اورژانس، حمل و نقل، امداد خودرو و دیگر دستگاههای خدمت رسان با نگاه مسئولانه به این موضوع ورود پیدا می کنند که نتیجه آن آرامش در راه  هاست.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه افزود: باید با نگاه اعتقادی، جهادی و تلاش مضاعف خدمات را کیفی تر کنیم چرا که خدمت بی منت به مردم ارزشمند است.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: استان کرمانشاه یکی از استانهای سردسیری کشور و دارای جغرافیای بسیار ویژه ای است و به لحاظ ترافیکی شرایط خاصی دارد؛ ما کریدور ارتباطی جنوب غرب کشور و جنوب کشور به سمت مرکز هستیم، بحث ترانزیت کالا با کشور عراق و بحث حمل ونقل عمده ای که در حوزه شمال‌غرب داریم اهمیت ترافیک استان ما را چند برابر کرده است.

سردار جاویدان با بیان اینکه اجرای طرح ترافیک زمستانی از اهمیت بالایی برخوردار است، گفت: باید سعی کنیم در طول این ۳ ماه با نگاه اعتقادی تمام توان را متمرکز کنیم که نظم و انضباط را در محورها فراهم کنیم و در حوزه خدمات به رانندگان و هموطنانی که در راه هستند، امدادرسانی کنیم.

وی بیان داشت: انجام امورات درگرو انسجام درونی نهادها و تعامل و همکاری بین دستگاهها و همچنین همکاری مردم است که ضروری است نهایت همکاری را با همکاران ما در جاده ها داشته باشند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه عنوان کرد: با شروع طرح زمستانی در سه گردنه ای که پیش بینی شده است البته قالب محورهای ما زمستانی است به تناسب همه آنها را تحت پوشش قرار می دهیم.

این مقام انتظامی افزود: در ۳ گردنه قلاجه، بیدسرخ و مله ماس همکاران ما به صورت ۲۴ ساعته مستقر هستنتد و با وسایل برف روب و دیگر تجهیزات این گردنه ها را پوشش می دهند.

سردار جاویدان افزود: ۶۵ تیم به عنوان پشتیبان هم در حوزه پلیس راه و راهور و یگان ویژه خدمات رسانی می کنند تا زمستان امنی را پشت سر بگذاریم.

وی با بیان اینکه علی رغم تمام تلاشها در طول سال حدود ۱۷ هزار نفر از هموطنان ما در حوادث جاده ای جان خود را از دست دادند، گفت: در استان کرمانشاه نیز در ۸ ماه اول امسال ۳۶۱ نفر از هم استانی ها را در راههای استان از دست دادیم.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه بیان داشت: این آمار آمار بالایی است و سالیانه حدود ۵۰۰ نفر از نیروی فعال و سرمایه های ارزشمند را از دست می دهیم که تبعات اجتماعی، اقتصادی و ... را نیز به دنبال دارد بنابراین هر چه تلاش کنیم حوادث کاهش پیدا کند اجر بالایی خواهد داشت.

گفتنی است، طرح زمستانی پلیس از ۲۰ آذر ماه تا ۲۰ اسفند به مدت ۳ ماه برگزار می شود.

ارسال نظرات