خرم‌آباد مرکز مهم دین‌داری و انقلابی‌گری است/ معرفی نقش لرستان در جنگ تحمیلی به نسل جوان

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با تاکید بر لزوم توجه به احداث باغ موزه دفاع مقدس لرستان، گفت: وظیفه همه ما و مراکز نظامی این است که نقش لرستان در جنگ را در قالب هنر، نمایشنامه، رمان یا تئاتر را به نسل جوان معرفی کنیم.
کد خبر: ۹۱۹۸۶۲۹
|
۲۱ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی،  در دیدار با مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان و کارکنان این اداره‌کل با بیان اینکه انقلاب ما یک انقلاب فرهنگی بود یک انقلابی که هدف آن تقویت انسان‌هاست. در طول تاریخ کسانی از انبیا، اولیا، صالحین، صدیقین و شهدا در مسیری بودند که بار امانت الهی را به سر منزل مقصود برساند.

وی با بیان این‌که طبیعی است همیشه در مقابل مأموریت اولیای الهی و انبیا الهی، یک افراد شیطان صفتی در مقابل آن‌ها مقاومت کنند تا در برنامه آن‌ها خلل ایجاد شود، افزود: شهدا در راه صدیقین افرادی هستند که به درجه رفیع شهادت نائل آمدند و صالحین آن‌هایی هستند که پرچم را از شهدا گرفتند و الان پرچم‌دار راه شهدا هستند و مجموعه‌ای مانند اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس در حقیقت همان صالحینی هستند که پرچم پُرافتخار شهدا را بدست گرفتند و تلاش می‌کنید که راه شهیدان که همان پیروی از انبیا الهی و ادامه راه صدیقین است را ادامه دهند.

امام جمعه خرم‌آباد خاطر‌نشان کرد: وظیفه همه ما و مراکز نظامی این است که به نسل جوان نقش استان لرستان در جنگ را نشان دهیم، چه در قالب هنر، نمایشنامه، رمان یا تئاتر و هویت را به نسل جوان منتقل کنیم و موزه دفاع مقدس را به یاری خدا در جایگاه شایسته خود قرار بدهیم.

وی افزود: خرم‌آباد مرکز مهم دین‌داری و انقلابی‌گری است با این تدبیر باید نخبگان را جذب کنیم و هویت و جایگاهشان را نشان دهیم. جوانان را مراقبت کنیم و با آن‌ها گرم بگیریم، اینهایی که متدین و انقلابی هستند کاری کنیم که به‌صورت تثبیت شده در همان جایگاه و مسیر بمانند آن‌هایی هم که این‌گونه نیستند با محبت جذب کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار