برای اولین بار درکشور طرحی با هدف حمایت از پایان نامه های کاربردی در استان یزد اجرایی خواهد شد.
کد خبر: ۹۱۹۸۶۰۶
|
۲۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۶
به گزارش خبرنگار خبرگزرای بسیج از یزد، مسئول پژوهش و فناوری بسیج دانشجویی استان یزد اظهار داشت: در راستای رویکرد جدید بسیج دانشجویی و توجه به اهمیت حل مسائل و مشکلات کشور با تکیه بر ظرفیت نخبگان، بسیج دانشجویی استان یزد اقدام به برگزاری طرح تشویقی حمایت از پروپوزال های کاربردی کرده است.

محمدرضا محمودی اضافه کرد: طبق آمار کمتر از ۱۰ درصد پایان نامه های ما کاربردی است و در واقع مابقی پایان نامه ها در راستای حل مسائل کشور استفاده نمی‌شود. لذا برای تشویق دانشجویان و اساتید این طرحی برای حمایت از پایان نامه های کاربردی و درنتیجه فرهنگ‌سازی در این زمینه در حال اجراست.

وی اعلام کرد: بر همین اساس پروپوزال ها در تمامی رشته ها و بدون محدودیت جمع آوری و داوری شده و طبق نظرات داوران از آنها مبلغ ۴ میلیون ریال حمایت مالی خواهد شد.

محمودی تاکید کرد: همچنین با رایزنی های انجام شده افراد برای همکاری به مراکز پژوهشی و تحقیقاتی مختلف اعم از دفتر تحقیقات نیروی انتظامی، پلیس فتا، بسیج علمی و پژوهشی معرفی خواهند شد.

وی ادامه داد: علاوه بر موارد فوق برای کسانی که پایان‌نامه‌هایشان بیشترین ارتباط را با پروپوزال داشته و کاربردی باشد مشوق های مضاعفی در نظر گرفته شده است.

وی ابراز امیدواری کرد: این اتفاق برای اولین بار در کشور انجام می‌شود و امیدواریم که استقبال خوبی از طرف دانشجویان را شاهد باشیم و اجرای این طرح سرآغازی برای توجه دانشگاهیان به کاربرد پایان نامه ها شود.
انتهای پیام/د 
ارسال نظرات