مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه روح الله مطرح کرد:

مردم در انتخاب نمایندگان مجلس به سراغ اصلح بروند/مقام معظم رهبری مانع از سوریه سازی در ایران شد

حجت الاسلام ماشاءالله عبدی بیان کرد: نمایندگی مجلس، مسئولیتی بسیار حساس و بزرگ است ، مردم باید به یک سطح از آگاهی برسند که سراغ اصلح ترین فرد بروند و تزویر و تبلیغ دروغین بر رای آنها تاثیر نگذارد ولی الان شاهد هستیم نامزدهای انتخاباتی با هر وسیله ای دنبال رای مردم هستند.
کد خبر: ۹۱۹۸۵۹۱
|
۲۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از ساوه، حجت الاسلام و المسلمین عبدی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح الله استان مرکزی در دیدار با پاسداران ناحیه مقاومت بسیج ساوه گفت: بعضی انسان ها طبق آیات قرآن چشم ،گوش و مغز دارند ولی به کار نمی گیرند اینها اهل غفلت هستند، غفلت را با ذکر خدا باید جبران کرد تا موجب گمراهی و انحراف بزرگتری نشود.

وی افزود: انسان عاقل همیشه وضعیت خودش را رصد و مراقبت می کند ، قرائت آیه ۸۰ سوره اسرا سفارش شده است که طبق روایت کسی به آن اعتقاد داشته باشد آخر عمرش تضمین است و به گفته شیخ رجبعلی خیاط هر کسی آن را چهل شب هر بار صد مرتبه بخواند ، امام زمان (عج) را زیارت می کند.

حجت الاسلام عبدی بیان کرد: نمایندگی مجلس، مسئولیتی بسیار حساس و بزرگ است ، مردم باید به یک سطح از آگاهی برسند که سراغ اصلح ترین فرد بروند و تزویر و تبلیغ دروغین بر رای آنها تاثیر نگذارد ولی الان شاهد هستیم نامزدهای انتخاباتی با هر وسیله ای دنبال رای مردم هستند.
وی ادامه داد: در 1412 سال قمری تاریخ اسلام ، 15 سال حکومت پیامبر اکرم(ص) و امام علی(ع) بود بعد از آن تا انقلاب اسلامی ، حکومت منحرف شد ولی با انقلاب اسلامی ایران، مجدد حکومت در مسیر اصلی قرار گرفت.

نماینده ولی فقیه در سپاه روح الله استان مرکزی اظهار کرد: اغتشاشگران 21 ماه طبق اعترافشان برای حوادث آبان ماه 98 تمرین کرده بودند و بعضی از خواص حامی همین آشوبگران شدند، همه بازی ها برای نابودی نظام اسلامی است .

وی افزود: آیت ا... رئیسی به خوبی در حال برخورد با دانه درشت ها است و همین برخوردش با برادر و خویشان مسئولین موجب ناراحتی آنها شده است و به دنبال بر هم زدن نظم و امنیت جامعه شده اند.

حجت الاسلام عبدی گفت: بعضی ها نسبت به عدم برخورد رهبر معظم انقلاب با طرح گرانی بنزین ابراز ناراحتی کردند ولی باید بدانند که هدف آنها همین دو قطبی کردن جامعه بود ولی رهبری انقلاب ضمن اینکه بیان کرد "نظرات کارشناس‌ها هم در این قضیه‌ی بنزین مختلف است" با مصوبه گرانی بنزین همراهی کرد تا مانع از زمینه سازی برای سوریه سازی کشور شود.

وی ادامه داد: دشمن با توجه به نفوذی که در میان مسئولین دارد از زمان گرانی بنزین خبر داشت و در اصفهان همزمان از ۲۰۰ نقطه شروع به آشوب کردند و در میان آنها قرص های روان گردان و مشروب توزیع شده بود و برنامه ریزی کرده بودند اول راه های ورودی شهرها بسته شود سپس در داخل شهر شروع به تخریب و غارت اموال کنند .

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح الله استان مرکزی بیان کرد: آشوبگران تا 48 ساعت بعد از قطعی اینترنت هم حتی در میدان بودند ولی چون لیدر سیاسی مثل فتنه 88 نداشتند، نتوانستند ماهیت سیاسی به آشوب دهند و مردم مجدد حماسه آفرینی کرده و ختم شد.

وی خاطرنشان کرد: حضور بسیج در محلات مختلف شهر برای معنویت بخشی و برقراری امنیت مردمی ضروری است، ان شاءالله این انقلاب اسلامی متصل به قیام امام زمان (عج) است و باید التزام عملی به ولی فقیه داشته باشیم خیلی از پشت پرده ها و توطئه ها را رهبری می دانند و با توجه به آن تصمیم می گیرند.

ارسال نظرات