جانشین سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: دهمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس، انقلاب اسلامی و مقاومت در هرمزگان و به میزبانی شهر بندرعباس برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۱۹۸۵۷۹
|
۲۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج جانشین سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس  کشور ،در بندرعباس اظهار داشت: نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس، انقلاب اسلامی و مقاومت از 23 آذر آغاز به کار خواهد کرد و تا 29 آذر نیز ادامه خواهد داشت.

وی افزود: این نمایشگاه با حضور ناشران حوزه دفاع مقدس از سراسر کشور برگزار می شود و برنامه های جانبی دیگری نیز در کنار این نمایشگاه پیش بینی شده است.

جانشین سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: در یکی از غرفه ها آثاری که توسط رهبر معظم انقلاب تقریظ شده است به نمایش در خواهند آمد و کارشناسانی به توضیح و تفسیر این آثار برای مردم می پردازند.

 

وی ادامه داد: یک بخش دیگر نمایشگاه به حوزه مقاومت اختصاص یافته و مهمانانی از کشورهای یمن، لیبی، سوریه و فلسطین توضیحاتی پیرامون انقلاب اسلامی و بیداری اسلامی در کشور خود ارائه می کنند.

سردار ناظری بیان کرد: این نمایشگاه ذیل کنگره ملی 1500 شهید استان هرمزگان برگزار می‌شود و با برپایی این نمایشگاه به استقبال شروع کنگره ملی شهدا خواهیم رفت.

 

ارسال نظرات