جلالی گفت : برای پوشش کامل رسانه ای برگزاری کنگره ملی ۱۵۰۰شهید هرمزگان بیش از سه هزار دقیقه برنامه رادیویی و تلویزیونی ویژه برگزاری کنگره ملی ۱۵۰۰شهید هرمزگان در این مرکز در حال تولید و پخش است.
کد خبر: ۹۱۹۸۵۶۳
|
۲۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان؛مهران جلالی، مدیر کل صدا و سیمای مرکز خلیج فارس در تشریح برنامه برگزاری کنگره شهدای هرمزگان افزود: از این میزان ۷۳۰ دقیقه برنامه تلویزیونی و ۲۲۸۹ دقیقه برنامه رادیویی است و تولید ۳۴ عنوان گزارش خبری از دیگر برنامه های ویژه برگزاری کنگره ملی ۱۵۰۰ شهید هرمزگان است.
وی گفت: اهمیت برگزاری کنگره ملی ۱۵۰۰شهید هرمزگان در تغییر فضای فرهنگی جامعه و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و اهمیت آن در آگاه سازی نسل جوان جامعه نسبت به موضوع دفاع مقدس و ارزشهای انقلاب اسلامی این مرکز را بر آن داشت تا بعنوان بازوی فرهنگی این کنگره پوشش کامل آن را برعهده بگیرد.
مدیر کل صدا و سیمای مرکز خلیج فارس افزود: در حوزه سیما ۱۵ برنامه ویژه شهیدان استان هرمزگان، دو میزگرد ویژه معرفی کمیته ها و ابعاد برگزاری کنگره و تولید هفت برنامه با عنوان یاران ولایت با موضوع شهید و شهادت و چهار برنامه روایت عشق و پخش مداوم و مستمر تیزر کنگره ملی در حال پخش است.
جلائی گفت: معرفی خانواده ها، فرزندان و شهیدان سرافراز هرمزگان در برنامه شوبندر، سرپناه، شهر من و در شهر و تولید تیزر ویژه کنگره ۱۵۰۰ شهید استان در سیمای خلیج فارس صورت می گیرد.
وی به تهیه و تولید چند مستند تلویزیونی با موضوع شهید و شهادت در حوزه سیما اشاره کرد و افزود: «نبرد بیست و نهم» با موضوع رشادت‌های شهیدان دارا و رئیسی، مستند خلیل با موضوع شهید مدافع حرم خلیل تختی نژاد، مستند قطعه مجنون و شهدای روحانی از مهمترین برنامه های مرکز خلیج فارس است.
مدیر کل صدا و سیمای مرکز خلیج فارس گفت: در حوزه صدا نیز برنامه سرو قامتان، راویان عشق، مردم و مسئولان، پیام ساحل، لاله های بهشتی، نت عاشقی با موضوع کنگره ملی ۱۵۰۰ شهید تولید شده و همچنین پخش روزانه مستند نیمه پنهان بمدت ۲۵ دقیقه، ارتباط تلفنی با مسئولان برگزاری کنگره ملی ۱۵۰۰شهید و پخش اطلاعیه ها و آنونس کنگره در حال انجام است.
جلائی افزود: درحوزه خبر نیز گفتگوی ویژه خبری با دعوت از نماینده ولی فقیه در سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان و فرمانده سپاه امام سجاد (ع) با موضوع کنگره ملی ۱۵۰۰شهید تهیه و پخش کرده است.
وی یادآور شد پوشش تصویری و خبری برگزاری جلسات پیرامون کنگره ملی ۱۵۰۰شهید در دستگاههای اجرایی استان و نشست های هماهنگی این رویداد فرهنگی در سطح استان و گزارش های خبری نیز در این زمینه پخش کرده است.
مدیر کل صدا و سیمای مرکز خلیج فارس گفت: در بخش معاونت فضای مجازی نیز تهیه عکس نوشت ویژه شهدای استان و تولید خبر در خصوص شهدای مدافع حرم و تهیه اینفوگرافیک با موضوع شهدای استان تهیه شده است.

ارسال نظرات