نشست مشترک معاونت فضای مجازی صدا و سیما و سازمان بسیج رسانه استان در راستای همکاری این ۲ نهاد برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۹۸۵۶۲
|
۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از زاهدان، یوسف علی بیگی مدیر سازمان بسیج رسانه گفت: در دنیای امروز، رسانه‌ها نقش به سزایی در خنثی سازی تهدیدات و تحریم‌های دشمنان برعهده دارند.
وی با بیان اینکه با وحدت و هم دلی رسانه‌ها بسیاری از مشکلات و چالش‌های جامعه رفع می‌شود گفت: رسانه‌های زیادی در استان سیستان و بلوچستان فعالیت دارند که حول یک محور می‌توان بسیاری از برنامه‌های مثبت و تاثیر گذار را در جامعه اجرایی کرد.

علی بیگی با تاکید بر اینکه بسیج رسانه ظرفیت بالایی دارد، افزود: با تشکیل گردان رسانه‌ای بسیاری از دغدغه‌ها رفع و اتحاد واحد رسانه‌ای در جامعه فراهم می‌شود.

معاون فضای مجازی صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان نیز با بیان اینکه جامعه در شرایط فعلی در حوزه‌های مختلف دچار چالش‌هایی است، گفت: پیگیری مطالبات اجتماعی مهمترین وظیفه یک رسانه فعال است.

زینلی اذعان کرد: نگاه رسانه‌ها نباید مچگیری باشد بلکه اصحاب رسانه‌های فعال و دلسوز انقلاب و نظام با اتحاد و وحدت رویه با تشکیل اتاق فکر می‌توانند در اجرای برنامه‌ها به مدیران کمک شایانی داشته باشند.

وی با تاکید براینکه تعامل و نشست‌های هم‌اندیشی بسیج رسانه با مدیران صدا و سیمای استان باید افزایش یابد، افزود: از ظرفیت جوانان نخبه و اندیشه ورز بسیج رسانه استان در بخش‌های مختلف صداوسیما بهره گرفته خواهد شد.
ارسال نظرات