فرمانده قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه با تاکید بر لزوم حضور جهادگران میان مردم و رفع مشکلاتشان گفت: بایستی فرهنگ خدمت کردن به مردم آن هم بدون مزد و منت را در جامعه ترویج دهیم و مطالبات آنها را به گوش مسئولان برسانیم.
کد خبر: ۹۱۹۸۵۴۴
|
۲۱ آذر ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج  از رشت، عظیم ابراهیم‌پور ‌در آیین تجلیل از جهادگران و آثار برگزیده هنری و تخصصی در حوزه جهادی در رشت اظهار داشت: قرارگاه پیشرفت و آبادانی 3 شهید برای آبادانی کشور تقدیم نظام کرده ‌و بایستی مشکلات کشور را با اتکا به جوانان خود برطرف کنیم.

فرمانده قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی وضعیت کنونی کشور و انقلاب را مهم و حساس خواند و گفت: دشمنان انقلاب همواره برای ضربه زدن به نظام نقشه می‌کشند و اگر بصیرت و آگاهی نداشته باشیم کشور دچار فتنه و زیان‌های زیادی می‌شود.

وی با اشاره به افرادی که حقوق نجومی می‌گیرند و از بدهکاران بزرگ بانکی محسوب می‌شوند تصریح کرد: برخی سودجویان و مفسدان خود را ژن برتر می‌دانند در حالی‌که فرزندان شهدا آقازاده واقعی هستند.

فرمانده قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه همه افراد به 2 دسته انقلابی و غیرانقلابی تقسیم می‌شوند افزود: کسانی که به فکر منافع مستضعفان هستند انقلابی و افرادی که به اشرافیت تمایل دارند غیرانقلابی محسوب می‌شوند.

وی بر لزوم حضور جهادگران میان مردم و رفع مشکلاتشان تأکید کرد و ابراز داشت: بایستی فرهنگ خدمت کردن به مردم آن هم بدون مزد و منت را در جامعه ترویج دهیم و مطالبات آنها را به گوش مسئولان برسانیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات