مدیران ارشد احساس نیاز به پژوهش را باور ندارند

استاندار لرستان گفت: مدیران ارشد کشور احساس نیاز به پژوهش را هنوز باور ندارند.
کد خبر: ۹۱۹۸۵۱۴
|
۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، سیدموسی خادمی امروز در مراسم اختتامیه هفته پژوهش که به منظور تکریم و تجلیل از پژوهشگران برتر در دانشگاه لرستان برگزار شد، اظهار کرد: امسال چندین دعوت نامه از دانشجویان برای حضور در مراسم روز دانشجو به استانداری ارسال شد.

وی با بیان اینکه قرار بود جلسه‌ای با حضور تشکل‌های سیاسی و صنفی با معاون سیاسی برگزار شود، افزود: به علت اینکه روز برگزاری جلسه آخرین روز ثبت نام داوطلبان مجلس بود این جلسه نیز برگزار نشد.

استاندار لرستان در ادامه بیان کرد: اقتصاد جهان امروز به سمت فعالیت‌های پژوهشی و علمی حرکت می‌کند و دیگر اتکا داشتن به منابع طبیعی جوابگوی نیازهای کشور نیست.

خادمی با اشاره به اینکه بایستی در کشور به سمت اقتصاد دانش بنیان حرکت کنیم، تصریح کرد: متاسفانه پیش روی اقتصاد دانش بنیان کشور موانع زیادی وجود دارد که علت اصلی آن دولتی بودن اقتصاد کشور است.

وی با بیان اینکه هنوز مدیران ارشد کشور احساس نیاز به پژوهش را باور ندارند، خاطرنشان کرد: برای تحقق این شعار نیازمند همکاری تمامی ارگان‌های دولتی هستیم. 

لازم به ذکر است که امروز ده‌ها نفر از دانشجویان تشکل‌های سیاسی دانشگاه لرستان نسبت به حضور نیافتن خادمی در مراسم روز دانشجو انتقادهایی مطرح کردند که خادمی به آن ها وعده داد که فردا در دانشگاه لرستان در راستای پاسخگویی به پرسش‌های آنان حضور یابد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات