در مراسمی درمانگاه شهدای مدافع حرم پلدختر با حضور فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان و جمعی از مسئولان شهرستان افتتاح شد.
کد خبر: ۹۱۹۸۵۱۲
|
۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، امروز در مراسمی با حضور سردار کشکولی فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان و جمعی از مسئولان پلدختر درمانگاه شهدای مدافع حرم سپاه این شهرستان افتتاح شد.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان در حاشیه افتتاح این درمانگاه اظهار داشت: درمانگاه پلدختر پیشتر یک درمانگاه کاملا عادی بود که با کمک خیرین و سپاه قدس در وسط شهر به درمانگاهی شکیل و مجهز توسعه یافت.

سردار مرتضی کشکولی افزود: درمانگاه شهدای مدافع حرم با هدف ارائه خدمات درمانی بسیار مطلوب و با کیفیت به عموم مردم، رزمندگان و خانواده شهدا راه اندازی شده است.

وی یادآورشد: این درمانگاه توسط گروه‌های جهادی شهدای مدافع حرم به مبلغ 300 میلیون تومان بازسازی شده و توسط مجمع خیران بسیج اصناف اصفهان به مبلغ 200 میلیون تومان تجهیز شده است.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: تجهیزات و ارائه خدمات این درمانگاه شامل دندانپزشکی، پزشک عمومی، اپتومتری، روانشناسی، مامایی اورژانس و تزریقات و ... است.

کشکولی افزود: سعی می‌شود در آینده آزمایشگاه نیز به این درمانگاه  اضافه شود و در صورت امکان با شیفت بندی  طرح انطباق زنان و مردان نیز در این مرکز درمانی پیاده شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات