خبرهای داغ:

یادواره ۱۵ شهید مدافع حرم و امنیت دزفول و اندیمشک برگزار شد

یادواره ۱۵ شهید مدافع حرم و امنیت شهرستان‌های دزفول و اندیمشک با حضور خانواده این شهدا در دانشکده سما دزفول برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۹۸۴۷۶
|
۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستتان ، نماینده ولی فقیه در استان خوزستان در این یادواره با گرامیداشت یادوخاطره شهدای مدافع حرم و امنیت گفت: برخی از بانوان دزفول در جنگ تحمیلی با حجاب می‌خوابیدند تا درصورت شهادت با حجاب باشند.
حجت الاسلام سید عبدالنبی موسوی‌فرد با بیان اینکه شهدا قرآن را از خود جدا نمی کردند، گفت: پیشگویی شهدا ناشی از ایمان آنها بود.

وی با اشاره به اهمیت رعایت سبک زندگی اسلامی ادامه داد: اگر توفیق شهادت نداریم باید سه حق شامل حق الله، حق رسول اکرم(ص) و حق اهل بیت(ع) را رعایت کنیم که لازمه آن رعایت سبک زندگی اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با بیان اینکه سفره‌های برخی از مسوولان مطابق با سبک زندگی اسلامی نیست، اظهار داشت: اگر مسوولان از امام خود تبعیت می‌کردند اکنون وضعیت کشور به این صورت نبود.

وی با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر ممنوعیت مذاکره با آمریکا افزود: متاسفانه مسوولان نسبت به این موضوع بی‌توجهی کردند و از ظرفیت‌ها و تولید داخل غافل شدند.

امام جمعه اهواز با بیان اینکه جوانان در دوران سخت معیشتی قرار دارند، گفت: قرار بود افزایش قیمت بنزین به صورت تدریجی با یک شیب ملایم از پنج سال قبل آغاز شود ولی متاسفانه این کار انجام نشد و به یکباره قیمت بنزین را چند برابر کردند.

وی با بیان اینکه ناتوانی در رفع مشکلات و نامزد شدن در انتخابات حق الناس است، افزود: مجلس کنونی در ربع ساعت برجام را امضا کرد لذا باید مجلسی انتخاب شود که از رهنمودهای رهبری کمال استفاده را ببرد.

حجت الاسلام موسوی‌فرد اظهارداشت: ۴۰ سال است که دشمنان در داخل و خارج از کشور برای ضربه زدن به ایران اسلامی تلاش می‌کنند ولی با وجود نعمت ولایت و رهبری هرگز نمی‌توانند در این راه موفق شوند.

وی با اشاره به اقتصاد مقاومتی مدنظر رهبری افزود: دزفول قطب کشاورزی خوزستان است و نباید اجازه داد زمین‌های کشاورزی آن با تغییر کاربری نابود شوند.

علی براتی رییس دانشکده سما دزفول نیز در این یادواره با تاکید بر لزوم انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به نسل‌های بعد گفت: شهرستان دزفول بیش از ۲ هزار و ۶۰۰ شهید تقدیم میهن اسلامی کرده است و چه بهتر که تمام خیابان‌های شهر به نام شهیدان مزین شوند.

پخش کلیپ از بیانات رهبر معظم انقلاب، تجلیل از خانواده شهیدان مدافع حرم و امنیت و اجرای گروه مارش از دیگر بخش‌های یادواره شهدای حرم و امنیت شهرستان دزفول بودند.

احمد حاجیوند الیاسی، حسین ولایتی، علیرضا حاجیوند قیاسی، سعید زارع، علی سعد، عادل سعد، مهدی نظری، سید مجتبی ابوالقاسمی، عارف کایدخورده، عبدالحسین سعادتخواه، حاجی مراد نادری، رضا صیادی، علی‌محمد قربانی، امیرعلی هیودی و محمد زلقی ۱۵ شهید مدافع حرم و امنیت شهرستان‌های دزفول و اندیمشک هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار