خبرهای داغ:
جلسه شورای کانون بسیج فرهنگیان شهید رجایی و مربیان حلقه‌های تربیتی صالحین آموزش و پرورش ناحیه یک قم در سالن جلسات این اداره برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۹۸۴۷۰
|
۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، جلسه شورای کانون بسیج فرهنگیان شهید رجایی و مربیان حلقه‌های تربیتی صالحین آموزش و پرورش ناحیه یک قم برگزار شد.

در ابتدای این جلسه، «عبدالله صادقخانی» مدیر کانون طی سخنانی با تقدیر از تلاش‌های صورت گرفته توسط مربیان و سرگروه‌های حلقه‌های صالحین در سال تحصیلی گذشته، به بیان اهم موضوعاتی که لازم است در حلقه‌ها مورد بحث و بررسی و تبیین قرار بگیرد، پرداخت.

توجه به سند تحول آموزش و پرورش و اقتصاد مقاومتی، تبیین محور‌های بیانیه گام دوم انقلاب و خوانش متن آن به صورت کارگاهی، تلاش در جهت ارتقاء سطح بسیج فرهنگیان و تربیت معلم تراز انقلاب بخصوص توجه به نسل جدید معلمان آموزش و پرورش که عمدتا از جوانان هستند، شناسایی آسیب‌های اجتماعی بویژه در مدارس و ارائه راه حل‌های مربوطه، توجه به مطالب سایت‌ها و مطالعات میدانی در مورد حوادث روز، آشنایی با سواد رسانه‌ای و تولید محتوا‌هایی در این زمینه با تاکید بر فتنه اخیر، برگزاری مسابقه کتابخوانی از کتاب سی پرسش سی پاسخ در سطح استان و ارائه زمان بندی تشکیل جلسات مربیان با سرگروه‌های مدارس، از جمله موضوعاتی بود که در این جلسه مورد بحث و تبالدل نظر قرار گرفت.

همچنین با توجه به اینکه کنگره ملی ۶ هزار شهید استان قم در سال آینده برگزار می‌شود، معرفی نام و سیره شهدا در جلسات حلقه‌های صالحین مورد تاکید قرار گرفت.
برگزاری جلسه شورای کانون بسیج فرهنگیان شهید رجایی قم+ تصاویربرگزاری جلسه شورای کانون بسیج فرهنگیان شهید رجایی قم+ تصاویربرگزاری جلسه شورای کانون بسیج فرهنگیان شهید رجایی قم+ تصاویربرگزاری جلسه شورای کانون بسیج فرهنگیان شهید رجایی قم+ تصاویر
ارسال نظرات
پر بیننده ها