جهاد اقتصادی و رونق تولید در کمباین سازی اراک:

کمباین سازی اراک الگویی مناسب برای خصوصی سازی/ رونمایی از اولین کمباین برنج تولید داخل در شرایط جنگ اقتصادی

این محصول که به همت اندیشه، اراده و توان متخصصین داخلی تولید شده، می تواند موجب میلیاردها تومان صرفه جویی در سال شود
کد خبر: ۹۱۹۸۴۶۳
|
۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۵

به گزارش خبرگزاری استان مرکزی ؛ در روزه ای گذشته  شاهد رونماییو بهره برداری  از اولین کمباین برنج تولید داخل به دست جوانان مومن وانقلابی در استان مرکزی بودیم.

امروزه موضوع داغ مطرح در جامعه ،به ویژه کارگران که باآن دست وپنجه نرم می کنند روند غلط خصوصی سازی و واگذاری صنایع بزرگی درکشور نظیر هپکو وآذآب در دودهه ی اخیربوده است.

صنایع بزرگی که علاوه براشتغال زایی و به کارگیری جوانان پاک سرشت و متعهدبه کار، زمینه رونق اقتصادی برای کشوربوده و ایران را به یک کشور قدرتمند درمنطقه معرفی می کرد.

متاسفانه با بی تدبیری مسئولان و مدیران این کارخانه های بزرگ ومادر باوضعیت رکود و کاهش تولید به مرز ورشکستگی و تعطیلی نزدیک شدند تاجایی که دشمنان نفوذی و خارجی سواستفاده نموده و این راناکارآمدی انقلاب اسلامی دانستند.

دراین شرایط تحریم و توطئه های داخلی وخارجی شرکت هایی مانند کمباین سازی اراک باتکیه برتوان داخلی و سرمایه گذاری برجوانان مومن وانقلابی گامی موئثر برای شکستن تهدیدات و تحریم های دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی برداشته است.

دراینجا باید دید دولت مردان و مسئولان اجرایی به چه نحوی از این صنعت در حال پیشرفت حمایت می نمایند که این بی شک با جلوگیری از واردات کالاهای مشابه و اختصاص تسهیلات ارزان قیمت محقق خواهدشد.

شركت كمباين سازي ايران در 15 آذرماه سال 1348 به نام شركت جانساز(سهامي خاص) شروع به فعالیت نمود و طي سال هاي 1349 و 1361 به ترتيب ابتدا به شركت ايران جاندير و سپس به شركت كمباين سازي ايران تغيير نام داد. در سال 1370 نوع شركت از سهامي خاص به سهامي عام تبديل شد و در آذرماه 1373 به عضويت بورس اوراق بهادار تهران پذيرفته شد و در سال 1384 آستان قدس رضوی 51 درصد سهام شرکت را خریداری نمود که در حال حاضر این سهام به 72/8 درصد رسیده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات