سرهنگ پاسدار نعمت الله غلامپور با بیان اینکه زنده نگهداشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست خاطر نشان کرد: یادواره ۶۷۰ شهید والامقام شهرستان دشتستان به منظور تکریم از مقام شامخ شهیدان، ۲۱ آذر ماه ۹۸ ساعت ۸:۳۰ صبح در مصلی جمعه شهر برازجان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۱۹۸۴۶۱
|
۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از دشتستان، فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) شهرستان دشتستان، گفت: بزرگداشت شهیدان به این منظور است که این ملت در برابر بیگانگان سر خم نکنند و در این راستا تهدید و تحمید اثربخش نباشد.
وی با بیان اینکه تمام کسانی که دل در گرو این نظام اسلامی و حفظ و اشاعه آن به تمام دنیا را دارند یک بسیجی بالقوه هستند، تصریح کرد: یکی از مشکلات ما در برگزاری یادواره‌ها این است که روش اندیشه‌ورزی را یاد نداده یا یاد نگرفته‌ایم. محفوظاتی را به مردم منتقل می‌کنیم که آن‌ها را اقناع کنیم؛ در حالی که قانع کردن مردم یک امر موقت است. مشکل ما تغییر بینش است. تا وقتی بینش را تغییر ندهیم، مشکلات مردم پابرجاست.
سرهنگ پاسدار نعمت الله غلامپور گفت: یادواره سرداران و ۶۷۰ شهید والامقام شهرستان دشتستان به منظور تکریم از مقام شامخ شهیدان، ۲۱ آذر ماه ۹۸ ساعت ۸:۳۰ صبح در مصلی جمعه شهر برازجان برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: اگر ما خود را خالصانه برای خدا تربیت کنیم به‌یقین در کار ما برکت ایجاد شده و هم وظیفه خود را خالصانه انجام داده‌ایم و هم رضای خدا و شهداء را به دست می‌آوریم.
فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) شهرستان دشتستان تصریح کرد: با تامل در احوال شهدا متوجه می‌شویم همه آن‌ها شخصیت برجسته و بزرگی بودند و به همین علت هم، خدا آن‌ها را انتخاب کرد.
وی در ادامه گفت: سخنران این مراسم سردار محمد نبی رودکی، فرمانده لشکر ۱۹ فجر دوران دفاع مقدس می‌باشد.
انتهای پیام/
ارسال نظرات