رئیس بنیاد مراغه:

شهدا و ایثارگران باعث اقتدار نظام اسلامی شدند

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران مراغه در دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران روستاهای بخش مرکزی این شهرستان گفت: شهدا و ایثارگران باعث اقتدار نظام اسلامی و کشورمان شدند و امیدواریم ما هم بتوانیم در تحقق آرمان‌های شهدا ثابت‌قدم باشیم.
کد خبر: ۹۱۹۸۳۷۵
|
۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۶

گزارش ایثار آذربایجان شرقی از مراغه، اسلامی در دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران روستاهای « قرطاول» و «شلیلوند» و «مغانجق» از توابع مراغه با قدردانی از فداکاری شهدا و ایثارگران گفت: ایثار شهدا و فداکاری ایثارگران باعث اقتدار و آزادگی نظام مقدس اسلامی و کشورمان شده است.

وی با اشاره به اینکه گام برداشتن در مسیر شهدا وظیفه همه ما است اظهار کرد: امیدواریم بتوانیم درراه تحقق آرمان‌های شهدا ثابت‌قدم باشیم و از ارزش‌هایی که شهیدان خلق کردن حفاظت کنیم.

رئیس بنیاد مراغه با قدردانی از والدین شهدا افزود: والدین شهدا حق بزرگی بر گردن ما دارند و هدف تمامی دیدارها تکریم، بررسی و حدالامکان رفع مشکلات خانواده‌های شهدا و ایثارگران است.

در پایان این دیدارها رئیس بنیاد مراغه در بازدید از مزار شهدای روستای «قرطاول» گفت: جهاد و شهادت این بزرگ‌مردان با ایمان، پایه‌های نظام اسلامی را مستحکم کرد و موجب سرافرازی ملت ایران شد، امیدواریم بتوانیم ادامه‌دهنده راه آن عزیزان باشیم.

 در این دیدارها از خانواده شهیدان «یونس قربان پور» و «نادر موسی زاده» و «حسین غلام پور» و «علیرضا داداشی» و «مقصود عاشقی» و جانبازان دفاع مقدس «میر نجف حسینی» و خانواده جانباز متوفی «روح اله سخاوت» دیدار و از فداکاری آن‌ها قدردانی شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها