رییس مرکز خدمات درمانی بسیجیان استان البرز در گفتگو با «بسیج»:

از زوج های نابارور بسیجی حمایت می شود

عبداللهی گفت: بسیجیان عزیز از طرح رویش امید(حمایت از زوج های نابارور بسیجی)، صندوق مددکاری بیماران صعب العلاج و بیمه تامین اجتماعی برخوردار می شوند.
کد خبر: ۹۱۹۸۳۵۹
|
۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج،  رییس مرکز خدمات درمانی بسیجیان استان البرز در گفتگو با بسیج با اشاره به اینکه درحال حاضر چهار مرکز ناباروری در سراسر کشور فعالیت می کنند اظهار داشت: شرایط دریافت خدمات زو جهای نابارور بسیجی حداکثر تا سقف سنی زوجه 42 سال تمام است و معرفی متقاضیان طرح الزاما با معرفی نامه رسمی از سوی نیروی انسانی سپاه استان و نواحی انجام می پذیرد.

وی گفت: هر زوج می تواند یک بار در سال مبلغ دو ملیون تومان کمک هزینه درمان ناباروری با فرانشیز سی درصد دریافت نماید، ضمنا زوجهایی که در سال 1397 و قبل از آن از این طرح استفاده نموده اند در صورت نیاز به ادامه درمان و با تایید ستاد موسسه می توانند در سال 1398 مبلغ یک ملیون دیگر کمک هزینه ناباروری مازاد با فرانشیز سی درصد دریافت نماید.

رییس مرکز خدمات درمانی بسیجیان استان البرز در خصوص صندوق مددکاری بیماران خاص اظهار داشت: در این طرح بیماران خاص بسیجی با دریافت معرفی نامه از نیروی انسانی سپاه استان با ارائه اصل مدارک هزینه های درمانی می توانند تا سقف یک ملیون تومان کمک هزینه بلاعوض دریافت نماید.

وی با بیان اینکه بسیجیان از بیمه تامین اجتماعی هم می توانند برخوردار شوند یادآور شد: برقراری پوشش بیمه اجتماعی شامل بازنشستگی، از کار افتادگی، مستمری فوت، درمان و ... برای بسیجیان و عائله تحت تکفل آنها از ویژگی های این طرح می باشد.

عبداللهی در پایان خاطر نشان کرد: عزیزان بسیجی برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن 32748478 تماس حاصل کنند.

                                                        

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار