رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور:
رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور گفت: باید زمینه ی روی کار آمدن دولت جوان، مومن و انقلابی در کشور ایجاد شود دانشجویان آرمان خواه هستند وبه منافع خود فکر نمی کند بلکه به آینده و افق های دور دست فکر و عمل می کند و این ها ضامن نظریه نظام انقلابی است
کد خبر: ۹۱۹۸۳۵۸
|
۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان،  محمد جواد نیک روش رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور در نشست بافرماندهان بسیج استان کرمان با بیان اینکه طرح اعتلا دغدغه چند ساله مقام معظم رهبری بوده است، گفت: سازمان بسیج دانشجویی طرحی را مبتنی بر منظومه فکری مقام معظم رهبری طراحی کرده که با رهنمود های ایشان مسیر روشن تر شده است.

نیک روش با اشاره به فعالیت ها هسته های  بسیج دانشجویی استان کرمان ابراز کرد: تمام فعالیت های هسته های بسیج ظرفیت مناسبی برای تحقق معنویات رهبری، رویکرد مسئله محور، نقش آفرینی تخصصی و ایجاد یک نهضت در فضای دانشگاهی و اساتید استان است.

وی ادامه داد: تلاش و زحمات بسیجیان همانند نقطه امید راهبردی است که در جوانان وجود دارد و علیرغم شرایط و ویژگی های نا امید کننده و همکاری نکردن برخی از مسئولین دولتی همچنان ایستادگی می کنند.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور با تاکید به جایگاه امید راهبردی در کشور اظهار کرد: امید راهبردی  که مقام معظم رهبری دارند که در شرایط سخت کشور امیدوار هستند؛ لذا برخی ها فکر می کنند این یک امید تاکتیکی است؛ بلکه مقام معظم رهبری به ظرفیت جوانان در کشور امیدوار هستند.

نیک روش در ادامه افزود: با توجه به اینکه برخی از نیرو های انقلابی و خودجوش مورد شناسایی نیرو های بسیج نرسیده اند، اما باقوت با همت با کمبود امکانات شبیه تهرانی مقدم دارند در سنگری تلاش می کنند به زودی اخبار خوش و امیدوار کننده ای از دستاورد های آنها است در کل کشور فراگیر خواهد شد.

وی با بیان اینکه باید بر ظرفیت ها انسانی تکیه کرد، افزود: مسیر ۴۰ ساله انقلاب اسلامی علیرغم همه  کار شکنی ها و هجمه های خارجی و نفوذهایی که داخل کشور صورت گرفته است با تکیه بر ظرفیت های مردمی به راه خود ادامه داده است؛ لذا موثر ترین قشر در بین مردم قشر دانشجو بوده است.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور ابراز کرد: انقلاب اسلامی و کشور در جایی ضربه می خورد که سرمایه های نامشروعی که از ابتدا نامشروع بوده است به لایه هایی از جامعه بازگردد و باعث به وجود آمدن تفکر لیبرال علیه ملت شود که به توپ خانه ای علیه منافع مردم تبدیل می شود.

نیک روش با اشاره به اینکه دانشجو قشر پیش روجامعه است، مطرح کرد: دانشجویان لایه های پنهان مسئله را درک می کنند و می بینند و تنها درگیر لایه های آشکار نیست امید به واسطه حضور دانشجویان در این انقلاب زنده است.

وی با تاکید براین که باید زمینه روی کار آمدن دولت جوان، مومن و انقلابی در کشور ایجا شود، گفت: دانشجویان آرمان خواه هستند و به منافع خود فکر نمی کند بلکه به آینده و افق های دور دست فکر و عمل می کند و این ها ضامن نظریه نظام انقلابی است که مقام معظم رهبری دربیانیه گام دوم به آن اشاره کرده اند.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور دانشجو را موذن جامعه دانست و بیان کرد: موذن همه را دعوت می کند و این ویژگی با ماموریت بسیج دانشجویی تطبیق دارد و دانشجویان سنگر های اصلی در جنگ نرم به حساب می آیند.

نیک روش ادامه داد: باید مسائل را به درستی تشخیص و  راه کارها به درستی شناسایی شوند و برای مسئله و راهکارهای آن افکار عمومی را همراه کنید.

وی با اشاره به ظرفیت های بالای استان کرمان تصریح کرد: ظرفیت های استان باید در حوزه علوم انسانی سرمایه گزاری شود.

این مقام مسئول اظهار داشت: هسته مقاومت تمام استقامتش در مسیر حق است؛ لذا کار گروهی و هسته ای به شما توانی از جنس انرژی اتمی می بخشد.

وی در پایان بیان کرد: دانشجویان باید صبور باشند و اگر در پیگیری ها و مطالبات خود با عدم همکاری مسئولین و موانع برخورد کردند نا امید نشوند و با پیگیری و پشت کار بیشتر به موضوع رسیدگی کنند.

 

ارسال نظرات