فرمانده سپاه بردسکن گفت: مقرر گردید با توجه به طرفیت بسیار خوب آستان قدس رضوی در منطقه در راستای حمایت از تولیدات داخلی و رونق تولید برآن شدیم با تعامل و همدلی مجموعه مدیریتی شهرستان مکانی به عنوان بازارچه دائمی اقتصاد مقاومتی در شهرستان ایجاد شود
کد خبر: ۹۱۹۸۳۵۷
|
۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ سرهنگ پاسدار علیرضا جنیدی گفت: در اولین نشستی که با مدیر شرکت کشاورزی رضوی -کشت و صنعت انابد و مسئول کانون خادمیاران رضوی در بردسکن برگزار شد مقرر گردید با توجه به طرفیت بسیار خوب آستان قدس رضوی در منطقه در راستای حمایت از تولیدات داخلی و رونق تولید برآن شدیم با تعامل و همدلی مجموعه مدیریتی شهرستان مکانی به عنوان بازارچه دائمی اقتصاد مقاومتی در شهرستان ایجاد شود که امید است این مهم تحقق پیدا کند.
 
وی با بیان اینکه آستان قدس رضوی، کمیته امداد و سپاه می‌توانند به عنوان سه ضلع در کنار یکدیگر منویات مقام معظم رهبری را در حوزه اشتغال و رونق تولید تحقق ببخشد گفت: سپاه با سایر دستگاه‌های اجرایی آماده هرگونه همکاری می‌باشد تا بتوانیم در سایه تعامل و همفکری مشکلات شهرستان را در حوزه معیشتی و اشتغال مرتفع کنیم.
 
فرمانده سپاه بردسکن ابراز کرد: جزیره‌ای عمل کردن را باید در مجموعه مدیریتی شهرستان حذف و به صورت قرارگاهی وارد عمل شویم تا مشکلات را یکی پس از دیگری حل کنیم.
 
سرهنگ جنیدی حضور یافتن در میان مردم و شرکت در نماز‌های جماعت مساجد و گوش کردن به مطالبات مردم را از برنامه‌های خود بیان کرد و گفت: تعامل و هم افزایی با دستگاه‌های اجرایی سرلوحه کار سپاه است.
 
وی اظهار داشت: خوشبختانه در هر برهه از زمانی که به حضور مردم نیاز بوده است به ندای رهبری خود لبیک و توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده اند که ملت ایران در فتنه اخیر با حضور گسترده خود در راهپیمایی دفاع از امنیت و اقتدار کشور دشمنان را در اهداف شوم خود ناکام کردند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها