به همت بسیج جامعه پزشکی از ابتدای سال۹۸ تاکنون تعداد۵۲ هزار بیمار در قالب طرح شهید رهنمون خدمات رایگان پزشکی دریافت کردند.
کد خبر: ۹۱۹۸۲۸۵
|
۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۱
فاطمه کمیلی، جانشین سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان گفت:
طرح شهید رهنمون از سال ۹۶ به فرمان رییس سازمان بسیج در کشور با اهداف ارائه خدمات سلامت، آموزشی پیشگیری، درمان، مشاوره، ارائه الگو مناسب و سبک زندگی ایران اسلامی به منظور ارتباط مستمر و تقویت پیوند‌های فکری و عاطفی اجرا می‌شود.

وی افزود:در این طرح تمامی مناطق محروم و کم برخوردار در حوزه‌های بهداشت و درمان، فرهنگی، رفاهی و معضلات اجتماعی پایش شده و ضمن ارائه خدمات و مشاوره‌های رایگان در این موارد، گزارش آن به بسیج جامعه پزشکی کشور و سازمان بسیج ارسال می‌شود.

جانشین سازمان بسیج جامعه پزشکی سیستان و بلوچستان ادامه داد: این طرح در قالب ۳۱۰ تیم عمومی و تخصصی در تمامی شهرستان‌های استان خدماتی از قبیل: دندان پزشکی، زنان، اعصاب و داخلی به بیماران خدمات پزشکی رایگان ارائه می‌دهد.

کمیلی تصریح کرد:خدمات این طرح در تمامی شهرستان‌های استان سیستان و بلوچستان ارائه میشود.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر هم این طرح در شمال و جنوب استان در حال اجراست گفت:
در این برنامه ۱۲۲ نفر از بیماران توسط پزشک عمومی و دندانپزشک ویزیت رایگان شدند.

کمیلی با بیان استقبال زیاد مردم برای بهره مندی از خدمات پزشکی تصریح کرد: کلیه خدمات ارائه شده در این طرح به صورت کاملا رایگان ارائه می‌شود و بزرگترین دستمزد پزشکان دعای خیر بیمارانی است که بدرقه راهشان خواهد شد.

گفتنی است به همت بسیج جامعه پزشکی از ابتدای سال ۹۸ تاکنون تعداد ۵۲ هزار بیمار در قالب طرح شهید رهنمون خدمات رایگان پزشکی دریافت کردند.
ارسال نظرات