زائر راهیان نور سپاه اراک گفت: دفاع مقدس ایران را به عزت، کمال، امنیت، آرامش، استقلال و آزادی رساند و اگر میبینیم امروز پس از گذشت چهل سال ایرانی با اقتدار در منطقه داریم و بسیاری از کشور‌ها آن را الگوی برتر خود قرار داده اند به خاطر همین دفاع مقدس است.
کد خبر: ۹۱۹۸۲۷۷
|
۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۷

فاطمه آذر دشتی زائر راهیان نور ناحیه اراک در گفتگوی اختصاصی با خبرگزاری بسیج گفت: راهیان نور به مثابه یکی از جلوه‌های گرامیداشت یاد و خاطر شهدا است، ملت ایران مدیون جانفشانی‌های شهدا و رزمندگان دفاع مقدس است و برای اینکه دین خود را به شهدا ادا کند باید به خوبی از دفاع مقدس پاسداری کند و هرچه توان دارد در محافظت از این مهم بگذارد.
وی افزود: دشمنان انقلاب از همان ابتدای انقلاب احساس خطر کردند، آن‌ها از مدیریت الهی امام خمینی (ره) بیم زیادی داشتند و به همین دلیل جنگ هشت ساله را به کشور تحمیل کردند.
این زائر بیان داشت: به خیال خود می‌گفتند چند روزه به تهران می‌رسیم، ولی مدیریت اسلامی امام و حرکت انقلابی و جهادی رزمندگان حتی با دست خالی باعث شد یک پیروزی عظیم برای ملت ایران در برابر قدرت‌های دنیا رقم خورد و این دفاع مقدس نمونه‌ای از حرکت‌های الهی بود که به تعبیری دست خداوند متعال در پیروزی ایران اسلامی نقش داشت.
وی تأکید کرد: دفاع مقدس ایران را به عزت، کمال، امنیت، آرامش، استقلال و آزادی رساند و اگر میبینیم امروز پس از گذشت چهل سال ایرانی با اقتدار در منطقه داریم و بسیاری از کشور‌ها آن را الگوی برتر خود قرار داده اند به خاطر همین دفاع مقدس است.
آذر دشتی اظهار داشت: متأسفانه جریانی در داخل و خارج کشور سعی در فراموشی این الگو دارد، آن‌ها می‌خواهند الگوی غربی را جایگزین الگوی شهدا کنند و در مقاطع مختلف با ابزار‌های گوناگونی اهداف خودشان را می‌خواهند به سرانجام برسانند.
وی افزود: یکی از مولفه‌هایی که در بیانیه گام دوم امام خامنه‌ای تأکید زیادی بر روی آن شده است تقویت معنویت و سبک زندگی اسلامی که می‌توان گفت: دفاع مقدس یک الگوی سرشار و همیشه زنده برای تقویت معنویت و سبک زندگی اسلامی است.
زائر اراکی در پایان خاطر نشان کرد: با توجه به این تأکیدات حضرت آقا و خصوصا بیانات ایشان در مناطق جنگی باید این حرکت راهیان نور همیشه در کشور برقرار باشد و امروز که در شرایط جنگ اقتصادی و فرهنگی دشمنان هستیم این حرکت باید از گذشته قوی‌تر و با توجه بیشتری انجام شود.

ارسال نظرات