مدیرکل هواشناسی استان گیلان خبرداد:
مدیرکل هواشناسی استان گیلان گفت: برای روزهای پایانی هفته و به ویژه روز پنج شنبه جوی پایدارتر در منطقه خواهیم داشت وافزایش نسبی دما رخ خواهد داد اما برای جمعه و شنبه موج جدید بارشی به منطقه نفوذ خواهد کرد.
کد خبر: ۹۱۹۸۲۶۷
|
۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۲

محمد دادرس دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در رشت با اشاره وضعیت آب‌وهوای گیلان در روزهای آینده اظهار کرد: نقشه‌های هواشناسی بیانگر نفوذ توده‌هوای نسبتا خفیف بارشی از امشب و فعالیت تا بامداد پنج شنبه در منطقه است.

وی با اشاره به وضعیت دمای هوای استان در روزهای آینده افزود: بیشینه دمای هوا در مرکز استان امروز به 14 درجه سلسیوس رسیده بود و در برخی مناطق این افزایش بیشترهم بود.

مدیرکل هواشناسی استان گیلان گفت: هم اکنون آسمان استان نیمه ابری و ابری است و ازمنجیل طی ساعت اخیر بارش خفیف باران گزارش شده است.

دادرس با اشاره به اینکه موج بارشی ضعیف تا بامداد پنجشنبه در منطقه فعال است افزود: با توجه به پیش بینی ها بارندگی را امشب و فردا در منطقه داریم که در نواحی جلگه ای و دریا شدیدتر است.

وی افزود: برای روزهای پایانی هفته و به ویژه روز پنج شنبه جوی پایدارتر در منطقه خواهیم داشت وافزایش نسبی دما رخ خواهد داد اما برای جمعه و شنبه موج جدید بارشی به منطقه نفوذ خواهد کرد.

دادرس با اشاره به اینکه احتمال اختلال در تردد خودروها در محورهای کوهستانی وجود دارد گفت: مردم از تردد و سفرهای غیرضروری پرهیز کنند و رانندگانی که قصد عبور از محورهای کوهستانی رادارند با توجه به پیش‌بینی بارش برف در ارتفاعات حتماً تجهیزات زمستانه ازجمله زنجیر چرخ، آذوقه و لباس گرم را به همراه داشته باشند.

وی بابیان اینکه هرگونه تغییر در نقشه‌های هواشناسی اطلاع‌رسانی خواهد شد گفت: مسئولان با توجه به اطلاعیه صادره، تمهیدات لازم و توصیه‌های کارشناسی را صادر کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات