به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان :آیین تجلیل از دانش آموزان برگزیده سی و هفتمین دوره مسابقات فرهنگی و هنری زرند با حضور جمعی از مسئولین شهرستان در سالن سینما آزادی این شهر برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۹۸۲۴۱
|
۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۲
به همت آموزش وپرورش شهرستان زرند

دانش آموزان برگزیده سی و هفتمین دوره مسابقات فرهنگی و هنری زرند تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان:آیین تجلیل از دانش آموزان برگزیده سی و هفتمین دوره مسابقات فرهنگی و هنری زرند با حضور جمعی از مسئولین شهرستان در سالن سینما آزادی این شهر برگزار شد.

در ابتدای این مراسم: حسین کاظمی رئیس آموزش و پرورش شهرستان زرند در این مراسم بیان داشت: جایگاه هنر یک جایگاه رفیع است و هر جامعه‌ای که هنرمندان برجسته‌ای داشته باشد سطح آن جامعه بالاتر است.

وی با اشاره به اینکه در کنار اندیشه، هنر نیز باید باشد، گفت: زبان هنر اصیل‌ترین زبانی است که می‌توان در جهت پیشبرد اهداف فرهنگی استفاده شود.

کاظمی با بیان اینکه با برگزاری اینگونه مسابقات فرهنگی و هنری می‌خواهیم خلاقیت را در بین دانش آموزان مدارس ایجاد کنیم، تصریح کرد: از اهداف مسابقات فرهنگی و هنری شناسایی توانمندی‌های فرهنگی و هنری دانش آموزان است.

“رسول ابراهیمی” کارشناس فرهنگی، هنری مدیریت آموزش و پرورش شهرستان زرند در این مراسم بیان داشت: ۱۲ هزار و ۸۹۱ دانش آموز در سی و هفتمین دوره مسابقات فرهنگی و هنری آموزش و پرورش در سامانه همگام ثبت شده است که ۵ هزار اثر توسط این دانش آموزان به دبیرخانه ارسال شد.

وی ادامه داد: از این تعداد ۱۰۲۹ دانش آموزِ دختر و پسر رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند.

ابراهیمی با اعلام اینکه ۲۹۷ اثر به استان ارسال شد که ۱۰۵ نفر حائز رتبه شدند، خاطرنشان کرد: ۱۷ اثر نیز به مسابقات کشوری ارسال شد که از این تعداد ۲ نفر حائز کسب رتبه کشوری شدند.

                                                                                                                         خبرنگار:غلامرضا نورالدینی
ارسال نظرات