از محل فروش کاغذ های باطله مدارس

دومین مدرسه کاغذی در روستای مهدی آباد شهرستان زرند افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان :با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان، مدیرکل نوسازی، مدارس استان و جمعی از مسئولان شهرستانی دومین مدرسه از محل فروش کاغذ های باطله مدارس در روستای مهدی آباد زرند افتتاح شد.
کد خبر: ۹۱۹۸۲۳۹
|
۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۳
از محل فروش کاغذ‌های باطله مدارس

دومین مدرسه کاغذی در روستای مهدی آباد شهرستان زرند افتتاح شد

صبح امروز با حضور مدیران کل آموزش و پرورش و نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کرمان دومین مدرسه کاغذی در شهرستان زرند افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان، با حضور احمد اسکندری نسب مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان، سید محمد واعظی نژاد مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی دومین مدرسه از محل فروش کاغذ‌های باطله مدارس در روستای مهدی آباد شهرستان زرند افتتاح شد.

گفتنی است این مدرسه با اعتباری بالغ بر یک میلیارد ریال و با زیربنای ۶۰ متر مربع از محل فروش کاغذ‌های باطله مدارس شهرستان زرند و همکاری شورای اسلامی و خیرین مدرسه‌ساز احداث و به بهره برداری رسیده و دارای ۲۰ دانش آموز دختر و پسر است.

لازم به ذکر است اولین دبستان ساخته شده از محل فروش کاغذ‌های باطله مدارس شهرستان زرند در روستای محروم گوراب جمعه از توابع دهستان دشت خاک شهرستان زرند با اعتباری بالغ بر ۵۰۰ میلیون ریال در سال ۹۷ افتتاح شده است.
                                                                                                                                                       خبرنگار غلامرضا نورالدینی
ارسال نظرات