خبرهای داغ:
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان کرمانشاه گفت : امسال سهمیه 2هزار و800 نفری برای مهارت آموزی سربازان استان در نظر گرفته شده است .
کد خبر: ۹۱۹۸۲۱۰
|
۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۰
2800 سرباز وظیفه در کرمانشاه مهارت‌‌های بازار کار را فرا می‌گیرند

به گزارش خبرگزاری  بسیج  از کرمانشاه   :  یاور محمدی اظهار داشت: اجرای طرح «هر سرباز، یک مهارت» در پادگان‌ها سبب می‌شود سربازان پس از پایان دوران خدمتی خود دست پر وارد بازار کار شوند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کرمانشاه، با اشاره به اجرای این طرح در پادگان‌های استان کرمانشاه از سال گذشته، گفت: در این طرح سربازان پس از گذراندن دوره آموزشی، زمانی که وارد یگان‌های خدمتی خود می‌شوند باید دوره‌های مهارت‌آموزی را سپری کنند.

 وی با بیان اینکه این طرح در پی تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر ضرورت کسب یک مهارت از سوی سربازان در طول دوران خدمتی خود برای فراهم شدن زمینه کسب و کار آن‌ها پس از پایان خدمت در برنامه قرار گرفته، تاکید کرد: اجرای این طرح سبب خواهد شد تا سربازان پس از پایان دوران خدمت سربازی خود دست پر وارد بازار کار شوند.

محمدی با بیان اینکه امسال سهمیه 2 هزار و 800 نفری برای مهارت‌آموزی سربازان استان در نظر گرفته شده، پیش بینی کرد، بیشتر از این سهمیه، مهارت‌آموزی به سربازان را داشته باشیم.

به گفته این مسؤول، سال گذشته سهمیه 2 هزار و 100 نفری برای مهارت‌آموزی سربازان استان در نظر گرفته شده بود که در نهایت این طرح برای 2 هزار و 509 نفر از سربازان اجرا شد.

محمدی در ادامه با اشاره به اجرای این طرح در سنوات آتی برای همه سربازان، گفت:  قرار شده تا سال 1401 اخذ کارت پایان خدمت سربازان منوط به گذراندن دوره‌های آموزش مهارتی شود.

ارسال نظرات