رئیس سازمان بسیج کارمندان سپاه قدس گیلان از توزیع ۷۰ بسته حمایتی به ارزش یکصد میلیون ریال در میان خانواده‌های نیازمند شهر رشت خبر داد.
کد خبر: ۹۱۹۸۱۸۷
|
۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۷

سرهنگ عباس حسینی امروز در گفتگو با خبرنگار بسیج در رشت با اشاره به توزیع ۷۰ بسته حمایتی سبد کالا بین خانواده‌های نیازمند شهر رشت اظهار داشت: سازمان بسیج کارمندان سپاه قدس گیلان با همکاری و همت فرماندهان پایگاه‌های ادارات کل ، بسیجیان کارمند و همچنین مدیران کل و روسای سازمان‌های استان گیلان تعداد ۷۰ بسته حمایتی به ارزش یکصد میلیون ریال را در بین خانواده‌های نیازمند شهر رشت توزیع کرد.

رئیس سازمان بسیج کارمندان سپاه قدس گیلان گفت: این بسته‌های حمایتی شامل برنج ، رب گوجه‌فرنگی ، قند ، شکر روغن مایع ، ماکارونی ، انواع حبوبات و مواد شوینده است.

وی با اشاره به اینکه این بسته‌ها با هزینه شخصی بسیجیان کارمند تهیه‌شده و در این کار از هزینه دولتی استفاده‌نشده است گفت: گره‌گشایی از مشکلات مردم یکی از مأموریت‌های اصلی بسیج است.

حسینی با بیان اینکه سازمان بسیج کارمندان خود را خادم مردم می‌داند تصریح کرد: سازمان بسیج کارمندان سپاه قدس گیلان تلاش می‌کند مشکلی از مشکلات مردم را برطرف کند.

رئیس سازمان بسیج کارمندان سپاه قدس گیلان خاطرنشان کرد: اگر نظام مردم را دوست نداشته باشند امکان تحقق دولت اسلامی ، جامعه اسلامی و تمدن اسلامی وجود نخواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه مقبولیت مردمی تمدن‌ها را خلق و حفظ می‌کند و تداوم می‌بخشد و به هدف می‌رساند بیان کرد: سازمان بسیج کارمندان در نظر دارد که به همت مدیران دستگاه‌های اجرایی و سازمان‌ها و فرماندهی پایگاه‌ها و بسیجیان هر فصل بسته‌های حمایتی را تهیه و در اختیار افراد و خانواده‌های نیازمند قرار دهد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات