نماینده، ولی فقیه در لرستان با تاکید بر گسترش و ترویج فعالیت‌های قرآنی در استان لرستان، بیان داشت: راه فلاح و رستگاری جامعه آموزش قرآن و گسترش معارف قرآنی به خصوص در بین نسل جوان است و امیدواریم با برنامه ریزی نسبت به گذشته این امر بیشتر گسترش پیدا کند.
کد خبر: ۹۱۹۸۱۴۱
|
۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، حجت الاسلام احمد رضا شاهرخی امروز  در دیدار با مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان، موسسات و نهادهای وابسته به این اداره کل با اشاره به اینکه من سازمان تبلیغات اسلامی را خانه دوم خودم می دانم.  اظهار داشت: بافت، ساختار و اقدامات صورت گرفته از سوی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان نشان دهنده این بوده که این نهاد حرکتی رو به تکامل و در استان یک حرکت رو به جلو دارد و با مردم در هم تنیده شده است.

و ی با بیان اینکه مردمی بودن این سازمان یک پشتوانه عظیم است، تصریح کرد: هیئت های مذهبی لرستان یکی از افتخارات مذهبی ما است و این هیئت ها با شور و هیجان دینی و مذهبی خود در لرستان فعالیت دارند.

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به نقش آفرینی هیئت های مذهبی در استان، عنوان کرد: یکی از رویکردهای سازمان تبلیغات اسلامی اجرای برنامه ها و مباحث قرآنی در جامعه است.

وی  با تاکید بر گسترش و ترویج فعالیت های قرآنی در استان لرستان، بیان داشت: راه فلاح و رستگاری جامعه آموزش قرآن و گسترش معارف قرآنی به خصوص در بین نسل جوان است و امیدواریم با برنامه ریزی نسبت به گذشته این امر بیشتر گسترش پیدا کند.

نماینده ولی فقیه در لرستان در ادامه سخنان خود با تاکید بر اینکه شکل سنتی تبلیغ همچنان مهم است، افزود: رو در رو صحبت کردن با مردم با وجود شیوه های دیگر، بسیار تاثیر گذار است و هیچ چیزی جای گفتگوی رو در رو با مردم را نمی گیرد.

وی با تاکید بر ارتباط گیری با نسل جوان، بیان داشت: جوان به دنبال حرف منطقی و دارای اساس و پایه است، این حرف و گفتگو همراه با مهربانی و عطوفت باید باشد.

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه جوان نسبت به مهربانی و عطوفت واکنش مثبت نشان می دهد، به خصوص اگر این ارتباط از موضع تحکم و بالا به پایین نباشد و از موضع پدری و رفاقت باشد، عنوان کرد: در اهدافی که مقام معظم رهبری برای ما ترسیم کردند سازمان تبلیغات اسلامی تاثیر گذار است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات