خبرهای داغ:
تریبون آزاد با موضوع «چرا اعتراضات مردم به سمت اغتشاش حرکت کرد» روز گذشته به همت بسیج دانشجویی دانشگاه‌های قائن در این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۹۸۱۳۷
|
۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، بسیج دانشجویی دانشگاه بزرگمهر قائن روز گذشته با همکاری دفاتر بسیج دانشجویی در این شهرستان تریبون آزاد دانشجویی با موضوع «چرا اعتراضات مردم به سمت اغتشاش حرکت کرد؟» برگزار کرد.

در این تریبون آزاد علاوه بر دانشجویان، مردم قائن نیز حضور یافتند و درباره وضعیت کشور در اعتراضات اخیر صحبت کردند.


در ابتدای این مراسم، محمد زبده، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه بزرگمهر درباره موضوع این کرسی آزاد توضیحاتی ارائه داد.

پس از آن یکی از اهالی روستای بیهود از توابع شهرستان قائن پای تریبون رفت و گفت: عده‌ای دارند با گران کردن اجناس مانند بنزین و مواد غذایی مورد نیاز مردم، سفره‌ها را روز به روز خالی‌تر می‌کنند. این افراد باید بدانند که در آخرت باید جوابگوی مردم باشند.

وی تصریح کرد: آنچه باعث گرانی شده بانیانی دارد که این افراد باید محاکمه شوند.

یکی از دانشجویان حاضر در این مراسم گفت: مردم در اعتراض به گرانی ها، صدای اعتراضشان را به حق فریاد زدند، اما آنچه باعث شد اعتراضات به سمت اغتشاش حرکت کند، ورود دشمنان و منافقان در اعتراضات بود.

این دانشجوی قائنی ادامه داد: دشمنان قصد داشتند چهره اعتراض را جور دیگری ترسیم کنند که رهبر فرزانه انقلاب به میدان آمده و با بیانات خود باعث شدند که قائله بخوابد.

دیگر حاضران در این تریبون دانشجویی نیز انتقاداتی به نحوه سهمیه بندی بنزین بیان کردند و از دولت خواستند خسارت‌ها را جبران کند.

به زعم حاضران این تریبون آزاد، دولت در تبدیل اعتراضات به اغتشاش مسئولیت دارد و باید پاسخگوی آن باشد.

همچنین حاضران در این تریبون آزاد، از مردم خواستند در انتخابات مجلس با کاندیدا‌های جوان و حزب اللهی رأی دهند و از انتخاب نالایقان سر باز زنند.

 

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها