با همت سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان:

به زندانیان استان سیستان و بلوچستان واکسن هپاتیت تزریق می شود

با همت سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در آینده ای نه چندان دور به زندانیان استان سیستان و بلوچستان واکسن هپاتیت تزریق می شود.
کد خبر: ۹۱۹۸۱۲۱
|
۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۸
فاطمه کمیلی، جانشین سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان گفت: جلسه هم اندیشی در مرکز مدیریت بحران سازمان بسیج جامعه پزشکی با حضور رئیس زندان‌های استان، مسئول فرهنگی زندان‌ها و فرمانده پایگاه بسیج زندان‌ها و مسئول بهداشت و درمان زندان‌های استان مسئول جامعه پزشکی و مدیربیمارستان‌های صحرایی در خصوص تامین نیرو جهت تزریق واکسن هپاتیت به کلیه زندانیان در استان سیستان و بلوچستان برگزار شد.

وی افزود: در این جلسه هم اندیشی مصوب شد زندانیان بین ۳۰ تا ۵۰ سالی که در زندان‌های سرتاسر استان هستند به آن‌ها واکسن هپاتیت تزریق شود.

کمیلی بیان کرد: تیم‌های چندتخصصی (زنان، ارتوپد، عفونی، روانپزشک، چشم پزشک و دندانپزشک) به زندان‌های استان اعزام و خدمات لازم پزشکی و بهداشتی را به بیماران ارائه دهند.

جانشین سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان با بیان این مطلب که این طرح از ابتدای دی ماه آغاز و تا پایان سال ادامه دارد بیان کرد: این طرح مصوبه استانی است که با اسقرار یک نیرو از بسیجیان جامعه پزشکی استان در زندان‌های سطح استان به زندانیان در لحضه ورود به زندان واکسن هپاتیت تزریق خواهد شد.ود
ارسال نظرات
آخرین اخبار