به همت ناحیه مقاومت بسیج سپاه کلات اولین یادواره سرباز رشید اسلام شهید ابراهیم ابهری در روستای بابارمضان از توابع شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۹۸۱۰۷
|
۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ همزمان با سی و نهمین سالگرد شهادت سرباز والامقام شهیدابراهیم ابهری، مراسم باشکوهی، باحضور حاج جلیل ابهری پدربزرگوار شهید، امام جمعه و استادیار صالحین حجت الاسلام صاحبی، فرمانده سپاه کلات، بخش مرکزی، مدیرآموزش و پرورش، جمعی دیگر از مدیران ادارات، خانواده معظم شهدا، ایثارگران، بسیجیان و عموم مردم روستای  بابارمضان در مسجد روستا برگزار شد.

در این یادواره حجة الاسلام و المسلمین محمد صاحبی ضمن ابراز خرسندی از زنده نگه داشتن یاد شهداء بیان داشت: امروز بیش از پیش باید جوانان را با فرهنگ شهادت و ایثار آشنا کرد و نقطه شروع آن هم حضور جوانان در مساجد، محیط‌های فرهنگی و حلقه‌های صالحین است.

وی در ادامه افزود: مسئولین باید تمام همت و تلاش خود را در راه خدمت به محرومین و مستضعفین به کار بگیرند چرا که مردم، ولی نعمت انقلاب شکوهمند اسلامی هستند و برای پایداری و استحکام پایه‌های انقلاب از هیچ تلاشی دریغ نکردند لذا مسئولین و مدیران در انجام وظایف سازمانی خود نباید کوتاهی داشته باشند.

استادیار صالحین با اشاره به وضعیت ضعیف اقتصادی و نارضایتی به حق مردم خاطر نشان کرد: تنها راه برون رفت کشور از مشکلات اقتصادی اطاعت از ولایت فقیه و امید داشتن به نیروی پرتوان داخلی می‌باشد و هم چنین با توکل به خدا و امید به ظهور حضرت حجت(عج) تحمل سختی‌ها آسان می‌شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها