ارسال 400 اثر به جشنواره تولید آثار فرهنگی و هنری بسیج در زنجان

دبیر اجرایی جشنواره تولید آثار فرهنگی و هنری بسیج سپاه انصارالمهدی (عج)،از ارسال 400 اثر به دبیرخانه این جشنواره خبر داد.
کد خبر: ۹۱۹۸۰۸۶
|
۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۰

مصطفی دودانگه در گفتگو با خبرنگاربسیج با بیان اینکه جشنواره تولید آثار فرهنگی و هنری بسیج به مناسبت چهل سالگی شجره طیبه بسیج و به منظور گرامیداشت فداکاری ها، فعالیت ها و اقدامات این شجره طیبه در انقلاب این جشنواره برگزار می شود ،اظهارداشت:این جشنواره در راستای حمایت و شبکه سازی فعالان فرهنگی و هنرمند بسیجی ،تولید وارائه آثارفرهنگی شاخص ،تربیت هنرمند طراز انقلاب و ترویج هنرانقلابی برگزار می شود.

 

وی با یادآوری اینکه خدمات بی نظیر بسیج  در عرصه های گوناگون از جمله جهاد و محرومیت زدائی،بسیج و دفاع مقدس، مذهبی، فرهنگی، علمی، دفاعی، بیداری اسلامی، بسیج و ولایت مداری، بسیج و تمدن نوین اسلامی، بسیج و پیشبرد بیانیه گام دوم انقلاب، بسیج و تربیت جوان مومن انقلابی و بسیج و استکبار ستیزی از محورهای جشنواره فوق می باشد،افزود:این جشنواره در بخش‌ هنرهای تجسمی شامل پوستر، عکس و خوشنویسی،اینفوگرافیک، فیلم کوتاه و نمآهنگ، موشن گراف و اپلیکیشن برگزار شده است.

 

دیر اجرایی جشنواره با بیان اینکه علاقه مندان تا 20 آبان ماه سال جاری آثار خود را به این جشنواره ارسال کردند، افزود: 400 اثر به این جشنواره ارسال شد.

 

دودانگه با بیان اینکه فعالیت های این جشنواره از تیرماه سال جاری آغاز و مرداد ماه اطلاع رسانی شد،افزود: قرار بود مراسم اختتامیه این جشنواره همزمان با هفته بسیج برگزار شود که در نهایت با برنامه ریزی های انجام شده،25 آذر برگزار می شود.

 

وی با اشاره به تجلیل از برگزیدگان این جشنواره در 10 بخش،افزود: از برخی آثار این جشنواره در مراسم اختتامیه رونمایی می شود.

ارسال نظرات