فرمانده سپاه شهرستان چالوس از بازداشت رئیس سابق سازمان نظام فنی روستایی شهرستان چالوس به اتهام فساد مالی خبر داد و گفت: این مسئول به همراه سه نفر دیگر از مرتبطین پس از تشکیل پرونده و سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضایی شدند .
کد خبر: ۹۱۹۸۰۸۰
|
۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران  به نقل از روابط عمومی سپاه ناحیه چالوس،سرهنگ عابدین داغمه چی فیروزجایی ظهر امروز در گفت و گو با خبرنگار بسیج از بازداشت  رئیس سابق سازمان نظام فنی روستایی شهرستان چالوس به اتهام فساد مالی خبر داد و گفت: این مقام مسئول   به همراه سه نفر دیگر از مرتبطین پس از تشکیل پرونده و سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضایی شدند .

فرمانده سپاه شهرستان چالوس با تاکید بر اینکه سپاه همواره مدافع حقوق مردم بوده و با هرگونه فساد خصوصا مفاسد مالی از سوی هر شخص و نهادی با جدیت برخورد خواهد کرد ، افزود:‌ از ابتدای سال جاری و با رصد صورت گرفته توسط سربازان گمنام امام زمان (عج)  و با دستور مقام محترم قضایی عملیات دستگیری این مقام مسئول به اتهام تخلفات مالی در دستور کار قرار گرفت.

داغمه چی  در پایان از مردم خواست که هرگونه اخبار در حوزه های امنیتی ، فساد مالی و سایر موضوعات را در اسرع وقت به سامانه ۱۱۴ ستاد خبری سازمان اطلاعات سپاه اطلاع رسانی کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها