مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان:

500 طرح محرومیت زدایی در سیستان و بلوچستان افتتاح شد

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: 500 عرصه محرومیت زدایی و اقتصاد مقاومتی و جهادی به ارزش 10 میلیاردتومان درسراسر استان سیستان و بلوچستان در طول هفته بسیج افتتاح و به بهره برداری رسیده است.
کد خبر: ۹۱۹۸۰۷۵
|
۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۹
سرهنگ پاسدار علی اکبر جعفری، مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان گفت: رسالت اصلی سازمان بسیج سازندگی در استان بررسی نیازهای ضروری و اولیه نیازمندان و بررسی و احصا مشکلات آنها در نقاط محروم استان است.

وی با اشاره به این مطلب که بسیج سازندگی دغدغه عمده اش خدمت به مردم است، افزود: جهادگران بسیجی به صورت داوطلبانه و خودجوش در تمام طول سال با شعار ارائه خدمت بی منت در محرومترین و صعب العبور ترین مناطق استان به محرومین خدمت رسانی می کنند.

سرهنگ جعفری بیان کرد:به منظور رفاه حال نیازمندان و حل پاره ای از مشکلات اقتصادی و معیشتی در راستای گرامیداشت هفته بسیج و چهل سالگی بسیج این سازمان در سطح استان اقداماتی را انجام داده است.

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: توزیع بالغ بر 2700 سبد کالاد، اهدا هزار جفت کفش و البسه، برپایی 7 نمایشگاه عرضه محصولات اقتصاد مقاومتی در سراسر استان نمونه ای از فعالیت های انجام شده جهادگران در سیستان و بلوچستان بوده است.

این مسئول اظهار داشت:افتتاح 500 عرصه محرومیت زدایی و اقتصاد مقاومتی و جهادی به ارزش 10 میلیاردتومان در سراسر استان یکی دیگر از فعالیت های انجام شده بسیج سازندگی سیستان و بلوچستان در هفته بسیج بود که افتتاح و به بهره برداری رسید.


جعفری بیان کرد:اعزام 40 گروه جهادی و فعالیت آنها در 56 عرصه مختلف با حضور 700 نفر از جهادگران بسیجی خواهر و برادر و خدمت رسانی بی منت به محرومین نیز در هفته بسیج انجام شده است.

ارسال نظرات