خبرهای داغ:
مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه:
مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه گفت: انتخابات مجلس باید ببینیم چه کسی انقلابی است یا غیر انقلابی چزا که ما به لیست اصلاح طلب و اصولگرا کاری نداریم.
کد خبر: ۹۱۹۸۰۴۷
|
۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، عظیم ابراهیم پور دوشنبه شب درنخستین یادواره شهدای دانشجوی دانشگاه فنی و حرفه ای خراسان جنوبی اظهار داشت: امروز گفتمان انقلاب اسلامی در دنیا توسعه پیدا کرده و توده مردم و جریان نخبگانی دنیا با آن همسو شده است.

وی با اشاره به اینکه جریان نخبگانی دنیا مخالف صهیونیسم هستند همانطور که انقلاب اسلامی مخالف آن است، بیان کرد: این جریان مخالف داعش و مخالف حضور آمریکا در منطقه است و ما نیز مخالف هستیم.

مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه با اشاره به اینکه زمانی که آمریکایی ها به عراق حمله کرد مردم جهان علیه حمله آمریکا به عراق راهپیمایی کردند، افزود: در این راهپیمایی در یک پنجم متن پلاکارت های معترضان علیه آمریکا، «شیطان بزرگ آمریکا » نوشته شده بود که این جمله برای اولین بار در سال ۵۸ توسط امام (ره) بیان شد.

ابراهیم پور به داستان حضرت طالوت و شهدای کربلا اشاره کرد و گفت: همانطور که در جریان جنگ طالوت و جالوت و کربلا عده‌ای که خلوص بیشتر داشتند، باقی ماندند و عده‌ای با امان نامه از میدان خارج شدند؛ امروز در تاریخ انقلاب اسلامی نیز برخی امان نامه شهوت، ثروت، قدرت، شهرت، مدرک و حقوق‌های نجومی را گرفتند و گفتند حق مسلم ماست.

وی اضافه کرد: این ها همان هایی هستند که هزاران میلیارد وام بانکی گرفتند، پس ندادند و به اسم وزیر و آقازاده گفتند حق مسلم ماست.

مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه کل کشور با تأکید بر اینکه آقازاده به جایی نمی رسد، عنوان داشت: کسانی که در طول چهل سال انقلاب امان نامه گرفتند به طور حتم مسموم شده اند و از قافله انقلاب حذف می شوند چراکه لیاقت انقلاب را ندارند.

فتنه ۹۸ پاس گل و توافق پشت پرده عمروعاص ها و اشعث ها بود

ابراهیم پور با بیان اینکه خداوند نصرت خود را از جایی به انسان می دهد که حتی فکرش را نمی کند، بیان کرد: خداوند چهل سال است که به برکت ۳۳۰ نفری که از این امان نامه ها نگرفته اند، به برکت شهید حججی ها و حاج قاسم سلیمانی ها کشور را از توطئه ها نجات داده است.

وی با تأکید بر اینکه جنگ داعش جنگ با سوریه، عراق و لبنان نیست بلکه جنگ داعش جنگ با ایران است، عنوان داشت: لذا مدافعان حرم جنگ داخل کشور را به خارج از مرز بردند و داریم مدیریت می کنیم که این جنگ به مرزهای کشور نرسد.

مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه به حوادث اخیر عراق اشاره کرد و دافزود: داعش تلاش می کند به مرزهای ایران نزدیک شود چراکه نقشه آن ها از همان ابتدا جنگ با ایران بود اما مدافعان حرم داعش را در سوریه و عراق خفه کرد.

ابراهیم پور با اشاره به ماجرای جنگ صفین و اشعث، بیان کرد: ماجراهای امروز انقلاب همانند دوران امام علی(ع) است که هر چند ایشان می دانستند اشعث لیاقت فرماندهی لشکر را ندارد اما بخاطر جلوگیری از فتنه او را در کنار خود نگه داشتند.

وی اضافه کرد: اگر امروز برخی در کشور مسئولیت دارند نه بخاطر اینکه لیاقت دارند بلکه اگر رها شوند در آن سو به سمت معاویه ها خواهند رفت.

مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه با بیان اینکه فتنه ۹۸ پاس گل و توافق پشت پرده عمروعاص ها و اشعث ها بود، تأکید کرد: فتنه ۹۸ آمادگی می خواهد چراکه سلطلنت طلب ها و منافقان هرچه دارند و ندارند در فتنه ۹۸ به صحنه آوردند و خودشان در پشت پرده ماندند.

ابراهیم پور با تأکید بر اینکه باید مراقب باشیم چراکه فتنه خیلی بالاتر از این حرف هاست، بیان کرد: این دوران را نیز پشت سر می گذاریم، هرچند دوران سختی است اما با آگاهی و بصیرت پشت سرگذاشته می شود.

وی همچنین بر لزوم اتحاد در کشور تأکید کرد و گفت: امروز حتی اگر تفکر انقلابی ندارید و فقط عشق وطن دارید باید با هم یکدست شویم و اتحاد داشته باشیم.

مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی ادامه داد: طبق فرموده مقام معظم رهبری اصولگرا و اصلاح طلب، راست و چپ نداریم، همه این اسامی باید کنار گذاشته شود و فقط انقلابی و غیرانقلابی داریم.

ابراهیم پور با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری در دیدار با مردم تبریز انسان های انقلابی و غیرانقلابی را معرفی کردند، عنوان داشت: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری کسانی که طرفدار محرومین، مستضعفان و مردم درد مند هستند انقلابی بوده و کسانی که طرفدار اشرافی گری، سرمایه داران و حقوق های نجومی  باشند، غیر انقلابی هستند.

ما را با لیست اصلاح طلب و اصولگرا کاری نیست

وی با بیان اینکه با توجه به نزدیک بودن انتخابات مجلس باید ببینیم چه کسی انقلابی است یا غیر انقلابی، افزود: معیار ما انقلابی و غیرانقلابی است، ما را با لیست اصلاح طلب و اصولگرا کاری نیست بلکه باید دید چه کسی پای مستضعفان و محرومین ایستاده است.

مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه با تأکید بر اینکه تمام کسانی که خالصانه به انقلاب کمک می کنند، انقلابی هستند، عنوان داشت: امروز وقت اتحاد است.

ابراهیم پور با بیان اینکه به فضل خدا این دوران را پشت سر می گذاریم، افزود: در حال حاضر با کمک خیلی از گلوگاه های تحریم را در حال باز شدن بوده و در پشت پرده خبرهای روبه رشد و امیدی در راه است.

از جریان دانشجویی که به دنبال بازکردن مشکلات نظام هستند، جا نمانید

وی خظاب به دانشجویان گفت: دانشجویان از جریان دانشجویی که به دنبال بازکردن مشکلات نظام هستند، جا نمانید ما این دوران سخت را پشت سر می گذاریم اما دوران شیرین انقلاب را خواهیم دید.

مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه با بیان اینکه اگر می خواهید جزء دست سوم انقلاب باشید باید از زبان و چشم خود مراقبت کرده و اشک چشمتان خشک نشود، افزود: عبور از این فتنه ها بخشی عملیاتی و کف میدان و بخشی روضه و توسل است.

ابراهیم پور اضافه کرد: دسته سوم گوشتان به فرمان رهبر باشد چراکه حکمت برخی از تدابیر ایشان در آینده برای شما روشن می شود.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها