خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه شاهرود با بیان اینکه امروز حضور زنان در خط مقدم جبهه فرهنگی است گفت: جنگ نرم ما یارگیری است و در گام دوم انقلاب هم یارگیری برای سربازی امام عصر (عج) است و تاکید رهبر انقلاب بر ۸ میلیون جوان انقلابی است که باید چهره به چهره جذب کرد و برنامه ریزی در تمام اقشار بویژه دانش آموزی انجام شود.
کد خبر: ۹۱۹۸۰۴۳
|
۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۶
حضور زنان در خط مقدم جبهه فرهنگی/جذب چهره به چهره در بسیجبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سرهنگ پاسدار محمد خوشقدم در آیین تکریم و معارفه فرماندهان حوزه‌های بسیج خواهران شاهرود در کانون جوانان بسیج این شهر در سخنانی با بیان اینکه زنان نقش اساسی در شروع اسلام از ابتدا داشتند و با پیامبر هجرت کردند و در جبهه، جنگ و حادثه عاشورا نقش پررنگ داشتند.
وی افزود: قبل از اسلام نگاه متفاوت به زنان بود که زنده به گور کردن و اهمیت ندادن به زنان و برده داری و کنیزداری و قائل نبودن شان برای زنان بوده است.
فرمانده سپاه شاهرود خاطر نشان کرد: بعد از اسلام زنان دارای شان و جایگاه شدند و سوره کوثر در شان و منزلت حضرت زهرا (س) که خیر کثیر را مطرح کردند و اهمیتی که شخص پیامبر برای زنان قائل بودند باید مورد توجه باشد.
وی با اشاره به هفت هزار شهیده زن در طول انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس افزود: امروز حضور زنان در خط مقدم جبهه فرهنگی است و بسیج جامعه زنان در همه اقشار مختلف که نیمی از جامعه هستند را باید پوشش دهد و در این زمینه تلاش کند.
خوشقدم با تاکید بر اینکه امروز باید چهره به چهره نسل جوان را جذب کنیم گفت: باید بحث بسیج جامعه زنان را جدی گرفت و تلاش در جذب جوانان و نوجوانان دختر داشت چرا که کسانی هستند به راحتی آن‌ها را جذب می‌کنند.
وی تاکید کرد: جنگ نرم ما یارگیری است و در گام دوم انقلاب هم یارگیری برای سربازی امام عصر (عج) است و تاکید رهبر انقلاب بر ۸ میلیون جوان انقلابی است که باید چهره به چهره جذب کرد و برنامه ریزی در تمام اقشار بویژه دانش آموزی انجام شود.
فرمانده سپاه ناحیه شاهرود بر چابک سازی در بدنه بسیج و سپاه و بروز رسانی کار‌ها تاکید کرد.
در پایان این مراسم با حضور فرمانده سپاه ناحیه شاهرود، مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان سمنان، احکام خانم‌ها سبحانی به عنوان فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی کوثر، حسنی فرمانده حوزه بسیج جامعه زنان صدیقه کبری (س)، قربانیان فرمانده حوزه بسیج جامعه زنان زینب کبری (س) و عجمی فرمانده حوزه بسیج جامعه زنان ریحانه الرسول به آنان ابلاغ شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها