خبرهای داغ:
حجت الاسلام صادقی گفت: اگر مسئولان به توصیه ها و بیانات رهبری توجه داشتند چنین مشکلاتی برای کشور رخ نمی داد.
کد خبر: ۹۱۹۸۰۱۲
|
۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از برخوار، حجت الاسلام رحمت الله صادقی در دیدار پایوران سپاه ناحیه برخوار گفت: حضرت فاطمه( س) بسیجی و سرباز ولایت بود و جایی که تشخیص می داد مدافع ولایت و آتش به اختیار عمل می کرد، از ولایت و امامت اجازه می گرفت و تا اجازه نمی گرفت وارد عمل نمی شد و در دوران پیامبر هم پرستار جبهه ها بود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) بیان کرد: عبادت، امانتداری، عفت و حیا، امر به معروف و نهی از منکر از ویژگی های سرباز ولایت است که درون یک بسیجی باید نهادینه شود. بسیج شجره طیبه الهی است که شبیه یک درخت پاک است و علاوه بر اینکه پاک است برای جامعه هم مثمر بخش است.

وی افزود: بسیج باید از لحاظ سیاسی ولایت مدار باشد. بسیجی باید دروغگو نباشد، ظلم نکند، امانتدار باشد، برای مردم امنیت ایجاد کند. شجره طیبه ریشه اش ثابت و مستحکم و براحتی از بین نمی رود. بسیج وقتی تنومند است که به ائمه اطهار وصل باشد و هر چه بیشتر به اولیا الله وصل باشد به این سرعت از بین نخواهد رفت و این درخت با خون های زیادی آبیاری شده است.

حجت الاسلام صادقی تصریح کرد: هر چه بسیج به لحاظ اعتقادی، بصیرت و روشنگری، اقتصادی، فرهنگی و مدیریتی رشد و تعالی پیدا کند، امنیت جامعه برای مردم بیشتر فراهم می شود. روزی که مدیران قدر بسیج را نداند در آتش قهر الهی گرفتار می شوند.

حجت الاسلام صادقی بیان کرد: میوه بسیج جهاد و دفاع از وطن، غیرت، برقراری امنیت، خدمت رسانی، تربیت، مدیریت است. بسیج عصر و زمان و مکان نمی شناسد. باید سایه درخت تنومند بسیج به همه عالم گسترش پیدا کند. الهی ترین تدبیر همین تدبیری بود که رهبری در جلسه خارج فقه فرمودند و آتش فتنه خاموش شد‌. اگر مسئولان به توصیه ها و بیانات رهبری توجه داشتند چنین مشکلات برای کشور بوجود نمی آمد.

در ادامه این نشست مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) با حجت الاسلام محمودآبادی امام جمعه شهرستان برخوار دیدار کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها