خبرهای داغ:
در راستای افتتاح ۲ پروژه بهداشتی و درمانی،

حضور وزیر بهداشت در شهرستان‌های شاهرود و میامی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود بابیان اینکه وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به میامی و شاهرود سفر کرد، گفت: در این سفر دو طرح عمرانی حوزه بهداشت و درمان به بهره‌برداری رسید.
کد خبر: ۹۱۹۸۰۰۷
|
۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، دکتر رضا چمن رییس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود بابیان اینکه سعید نمکی با حضور در شاهرودو میامی دو طرح عمرانی را افتتاح کرد گفت: در این سفر یک روزه دو طرح بهداشتی و درمانی شرق استان سمنان به بهره‌برداری رسید.
وی با بیان اینکه اولین مقصد دکتر نمکی میامی بود، افزود: در این سفر، دکتر نمکی از شبکه بهداشت و مرکز جامع سلامت این شهرستان بازدید کرد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود بابیان اینکه بخش اورژانس ریفرال و ترومای مرکز آموزشی پژوهشی درمانی امام حسین (ع) شاهرود نیز افتتاح شد، بیان کرد: زیربنای این مجموعه شامل دو طبقه و در پنج هزار و ۲۰۰ متر مربع با ۷۵ تخت ویژه است.
چمن بابیان اینکه افتتاح مرکز جامع درمان ناباروری و آی وی اف مرکز آموزشی پژوهشی درمانی بهار شاهرود تصریح کرد: این مجموعه سال ۹۵ کلید خورد و امسال در زیربنای ۹۶۵ متر مربع افتتاح می‌شود.
وی بابیان اینکه بازدید از بخش‌های بیمارستانی نیز در برنامه وزیر است، افزود: سخنرانی در جمع مردم و مسئولان پایان‌بخش برنامه‌های دکتر نمکی خواهد بود و در نهایت وی به تهران بازخواهد گشت.
ارسال نظرات
پر بیننده ها