دیدار فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان با امام جمعه مریوان و خانواده شهید جلال بازیار +عکس

سردار حسینی فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان با ماموستا شیرزادی امام جمعه شهرستان مریوان و خانواده شهید جلال بازیار دیدار کرد.
کد خبر: ۹۱۹۸۰۰۲
|
۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سردار حسینی فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان با ماموستا شیرزادی امام جمعه شهرستان مریوان و خانواده شهید جلال بازیار دیدار کرد.


سردار حسینی افزود:ایثار و فداکاری شهدا انقلاب اسلامی نشان از اوج از خودگذشتگی برای حفظ آرمان‌های دین و انقلاب اسلامی است.


وی گفت: فداکاری شهدا باید سرمشق و سرلوحه‌ای برای ما باشد، چرا که به ثمره خون این شهدا است که در حال حاضر وظیفه و مسئولیتی به ما سپرده شده و ما باید در این راستا به مردم و نظام اسلامی خدمت کنیم.


فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان عنوان کرد:تکریم خانواده شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی ایران، شهدای هشت سال دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم و سایر عزیزانی که در راستای دفاع از اسلام و ایران اسلامی جان خود را فدا نمودند مایه فخر و مباهات ما است و دیدار با خانواده معظم شهدا با هدف زنده نگه داشتن یاد و خاطره این عزیزان انجام می‌شود.

در ادامه ماوستا شیرزادی سپاه را مایه مباهات و ارزشمندی برای نظام اسلامی و حافظ امنیت و آسایش جامعه دانست و افزود: انسجام، آمادگی و هماهنگی نیرو‌های مسلح کشور مایه یاس و ناامیدی دشمن است.


فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان در ادامه این دیدار با تعدادی از مجروحین مردمی حوادث اخیر در مریوان دیدار کرد.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات